A kereskedelem munkaerő piaci helyzetének időszerű kérdései
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara III. Kereskedelem, Kereskedelmi szolgáltatás Osztály az Országos Kereskedelmi Szövetséggel közösen a kereskedelem munkaerő piaci helyzetének időszerű kérdéseit áttekintő szakmai fórumot rendez, amelyre meghívjuk Vállalkozásuk képviselőjét.
Időpont: 2016. december 1. (csütörtök), 13 óra (regisztráció 12:30-13 óra)
Helyszín: BKIK székház (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.), VI. emelet, Baross terem
Meghívott előadók, program:
Moderátor: Csűrös Alíz, OKSZ társelnök, BKIK III. Osztály elnökségi tag
Házi Zoltán, BKIK III. Osztály elnöke, OKSZ elnökségi tag
13:00 Köszöntő
Csűrös Alíz, OKSZ társelnök, BKIK III. Osztály elnökségi tag
Házi Zoltán, BKIK III. Osztály elnöke, OKSZ elnökségi tag
13:10 A munkaerőpiac helyzete, kilátásai, kormányzati intézkedések
Cseresnyés Péter, munkaerőpiacért és képzésért felelős államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
14:00 A kereskedelem munkaerő piaci helyzetét felmérő kutatás eredményeinek ismertetése
Kozák Ákos ügyvezető igazgató, GFK Hungária Piackutató Intézet
Az OKSZ és a BKIK bízta meg a GfK Hungária Piackutató Intézetet a kereskedelem munkaerő piaci helyzetének felmérésére.
15:00 Konzultáció
A rendezvényen a BKIK és az OKSZ tagjai számára a részvétel térítésmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a http://regisztracio.bkik.hu/?q=node/57 linken lehetséges. További információ a vszepesi@bkik.hu, vagy az oksz@oksz.hu e-mail címeken.
Kapcsolódó cikkeink
Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Az OKSZ értékelése az élelmiszer inflációról
„Az élelmiszerek vártnál nagyobb (éttermi árak nélkül is 4,6 százalékos)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >