A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be Co-op Compass néven, amelynek segítségével a márkák célzottan szólíthatják meg a kényelmi üzletlánc vásárlóit különféle digitális csatornákon keresztül – írja a Retial Gazette.
A Co-op szerint a Compass előre összeállított célcsoportok számára indít hirdetéseket a közösségi médiában és digital signage hálózatokon, 2025-ben pedig további reklámlehetőségek is elérhetővé válnak.
Az eszköz a LiveRamp adatspecialista céggel együttműködésben készült, és kiegészíti a Co-op saját meglévő vásárlói adatait. A kereskedő szerint ez az új megoldás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több érintkezési ponton, egyszerűen és hatékonyan érjék el a fogyasztókat.
A Co-op célja, hogy a Compass révén tovább erősítse pozícióját a kényelmi vásárlók kiszolgálásában, és új szintre emelje a retail média megoldások hatékonyságát a digitális térben.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >