A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be Co-op Compass néven, amelynek segítségével a márkák célzottan szólíthatják meg a kényelmi üzletlánc vásárlóit különféle digitális csatornákon keresztül – írja a Retial Gazette.
A Co-op szerint a Compass előre összeállított célcsoportok számára indít hirdetéseket a közösségi médiában és digital signage hálózatokon, 2025-ben pedig további reklámlehetőségek is elérhetővé válnak.
Az eszköz a LiveRamp adatspecialista céggel együttműködésben készült, és kiegészíti a Co-op saját meglévő vásárlói adatait. A kereskedő szerint ez az új megoldás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több érintkezési ponton, egyszerűen és hatékonyan érjék el a fogyasztókat.
A Co-op célja, hogy a Compass révén tovább erősítse pozícióját a kényelmi vásárlók kiszolgálásában, és új szintre emelje a retail média megoldások hatékonyságát a digitális térben.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a brit piacról egészségesebb Cadbury termékeit a Mondelez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Integrált fizetési megoldást vezet be a Lidl az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Villámgyors élelmiszer-kiszállítást indított a Morrisons az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos adománygyűjtést indít a Magyar Vöröskereszt és a PENNY Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Láthatatlan kockázat a láncban – Mikroműanyagok az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: karrierlabor a valóságban: a fiatal vezetők nem félnek a felelősségtől
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
