A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be Co-op Compass néven, amelynek segítségével a márkák célzottan szólíthatják meg a kényelmi üzletlánc vásárlóit különféle digitális csatornákon keresztül – írja a Retial Gazette.
A Co-op szerint a Compass előre összeállított célcsoportok számára indít hirdetéseket a közösségi médiában és digital signage hálózatokon, 2025-ben pedig további reklámlehetőségek is elérhetővé válnak.
Az eszköz a LiveRamp adatspecialista céggel együttműködésben készült, és kiegészíti a Co-op saját meglévő vásárlói adatait. A kereskedő szerint ez az új megoldás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több érintkezési ponton, egyszerűen és hatékonyan érjék el a fogyasztókat.
A Co-op célja, hogy a Compass révén tovább erősítse pozícióját a kényelmi vásárlók kiszolgálásában, és új szintre emelje a retail média megoldások hatékonyságát a digitális térben.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >