A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be Co-op Compass néven, amelynek segítségével a márkák célzottan szólíthatják meg a kényelmi üzletlánc vásárlóit különféle digitális csatornákon keresztül – írja a Retial Gazette.
A Co-op szerint a Compass előre összeállított célcsoportok számára indít hirdetéseket a közösségi médiában és digital signage hálózatokon, 2025-ben pedig további reklámlehetőségek is elérhetővé válnak.
Az eszköz a LiveRamp adatspecialista céggel együttműködésben készült, és kiegészíti a Co-op saját meglévő vásárlói adatait. A kereskedő szerint ez az új megoldás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több érintkezési ponton, egyszerűen és hatékonyan érjék el a fogyasztókat.
A Co-op célja, hogy a Compass révén tovább erősítse pozícióját a kényelmi vásárlók kiszolgálásában, és új szintre emelje a retail média megoldások hatékonyságát a digitális térben.
Kapcsolódó cikkeink
Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország gazdasági sérülékenysége: okok, következmények és lehetséges kiutak
Az elmúlt évek gazdasági folyamatai ismét ráirányították a figyelmet a…
Tovább olvasom >Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >Az Oszakai Világkiállítás páratlan diplomáciai és gazdaságfejlesztési lehetőség
Az Oszakai Világkiállítás a világ legnagyobb volumenű kulturális, turisztikai és…
Tovább olvasom >