A kényelmes kávézás és teázás minőségi kellékei a SPAR-ban
A kiemelkedő minőségű ZWILLING termékcsalád teázáshoz és kávézáshoz használható stílusos kellékei érhetőek el a SPAR Magyarország üzleteiben, az október negyedikén induló új pontgyűjtő akció keretében. A gyűjtő füzetekbe ragasztott matricákkal akár 82 százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg a termékek.
A SPAR legújabb hűségakciójával újra egy kiváló minőségű márkával jutalmazza vásárlóit: a Zwilling J. A. Henckels az egyik legrégebbi cég az egész világon, mintegy 285 év alatt sikeresen kombinálta a tradicionális értékeket a legújabb technológiákkal. Manapság a német vállalat termékei egyet jelentenek a kimagasló színvonallal és a praktikus funkcionalitással.
„A SPAR a vásárlóit minőségi élelmiszerekkel látja el a kezdetek óta, s az ezekből készített ételekhez és italokhoz stílusos eszközök is járnak: ezt szolgálja a SPAR és a Zwilling hűségakciója, amelynek révén csúcsminőségű kávés-teás kellékek és szettek érhetőek el rendkívül kedvezményes áron. A dupla falú üvegpoharakat azért fejlesztették ki, hogy hosszú ideig megtartsák az italok hőfokát. Legyen szó egy gőzölgő teáról vagy egy hűsítő jeges kávéról, tökéletessé teszik egy fárasztó nap utáni pihenés élvezetét” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A Zwilling termékcsalád teázáshoz és kávézáshoz használható stílusos poharai kiváló minőségű boroszilikát üvegből, egyedileg fúvottan készültek. Tartósak, de egyben könnyűek, és külsejük nem melegszik át még a legforróbb italoktól sem.
A 12 féle termék között találhatunk dupla falú desszertestálat, teás és kávés – normál, eszpresszós, lattés – poharat, üvegkancsót és üvegtárolót, thermo kancsót és teáskanna készletet melegen tartóval, és szűrőbetéttel, valamint kávés- és lattés kanálkészletet, amelyeket a pontok összegyűjtését követően igen jelentős, 50-82%-os kedvezménnyel vehetnek meg a vásárlók. A termékek hűségpont nélküli áron is megvásárolhatóak.
A pontgyűjtő akció 2018. október 4-én indul és 2019. január 30-ig tart a SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner és SPAR market áruházakban. A vásárlók minden elköltött 1.000 forintjuk után 1 hűségpontot kapnak, amelyet gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak be. Ha egy pontgyűjtő füzetben összegyűjtenek 25 db matricát, megvásárolhatják a 12 féle Zwilling termék egyikét kedvezményes áron. Ahhoz, hogy gyorsabban teljen be a füzet, hétről hétre megjelölt termékek vásárlásával extra pontokhoz lehet jutni.
Az akcióban szereplő Tchibo Cafissimo Tuttocaffé Black kapszulás kávéfőző kizárólag az INTERSPAR üzletekben érhető el. Az INTERSPAR áruházak listája a www.spar.hu weboldalon és az áruházakban tekinthető meg.
A hűségpontok beváltására 2018. október 4. és 2019. február 10. között lesz lehetősége a vásárlóknak az árukészlet erejéig. A részletes részvételi szabályzat megtalálható a www.spar.hu weboldalon és a hűségakcióban résztvevő áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Közel 900 milliós korszerűsítés a celldömölki SPAR szupermarketben
Modern belső teret kapott, és új grillpulttal is kiegészült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >