A kényelmes kávézás és teázás minőségi kellékei a SPAR-ban
A kiemelkedő minőségű ZWILLING termékcsalád teázáshoz és kávézáshoz használható stílusos kellékei érhetőek el a SPAR Magyarország üzleteiben, az október negyedikén induló új pontgyűjtő akció keretében. A gyűjtő füzetekbe ragasztott matricákkal akár 82 százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg a termékek.
A SPAR legújabb hűségakciójával újra egy kiváló minőségű márkával jutalmazza vásárlóit: a Zwilling J. A. Henckels az egyik legrégebbi cég az egész világon, mintegy 285 év alatt sikeresen kombinálta a tradicionális értékeket a legújabb technológiákkal. Manapság a német vállalat termékei egyet jelentenek a kimagasló színvonallal és a praktikus funkcionalitással.
„A SPAR a vásárlóit minőségi élelmiszerekkel látja el a kezdetek óta, s az ezekből készített ételekhez és italokhoz stílusos eszközök is járnak: ezt szolgálja a SPAR és a Zwilling hűségakciója, amelynek révén csúcsminőségű kávés-teás kellékek és szettek érhetőek el rendkívül kedvezményes áron. A dupla falú üvegpoharakat azért fejlesztették ki, hogy hosszú ideig megtartsák az italok hőfokát. Legyen szó egy gőzölgő teáról vagy egy hűsítő jeges kávéról, tökéletessé teszik egy fárasztó nap utáni pihenés élvezetét” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A Zwilling termékcsalád teázáshoz és kávézáshoz használható stílusos poharai kiváló minőségű boroszilikát üvegből, egyedileg fúvottan készültek. Tartósak, de egyben könnyűek, és külsejük nem melegszik át még a legforróbb italoktól sem.
A 12 féle termék között találhatunk dupla falú desszertestálat, teás és kávés – normál, eszpresszós, lattés – poharat, üvegkancsót és üvegtárolót, thermo kancsót és teáskanna készletet melegen tartóval, és szűrőbetéttel, valamint kávés- és lattés kanálkészletet, amelyeket a pontok összegyűjtését követően igen jelentős, 50-82%-os kedvezménnyel vehetnek meg a vásárlók. A termékek hűségpont nélküli áron is megvásárolhatóak.
A pontgyűjtő akció 2018. október 4-én indul és 2019. január 30-ig tart a SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner és SPAR market áruházakban. A vásárlók minden elköltött 1.000 forintjuk után 1 hűségpontot kapnak, amelyet gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak be. Ha egy pontgyűjtő füzetben összegyűjtenek 25 db matricát, megvásárolhatják a 12 féle Zwilling termék egyikét kedvezményes áron. Ahhoz, hogy gyorsabban teljen be a füzet, hétről hétre megjelölt termékek vásárlásával extra pontokhoz lehet jutni.
Az akcióban szereplő Tchibo Cafissimo Tuttocaffé Black kapszulás kávéfőző kizárólag az INTERSPAR üzletekben érhető el. Az INTERSPAR áruházak listája a www.spar.hu weboldalon és az áruházakban tekinthető meg.
A hűségpontok beváltására 2018. október 4. és 2019. február 10. között lesz lehetősége a vásárlóknak az árukészlet erejéig. A részletes részvételi szabályzat megtalálható a www.spar.hu weboldalon és a hűségakcióban résztvevő áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >