A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban Egyesült Királyság-szerte.
Július 15 és augusztus 4 között a kereskedő a családoknak egy tál Kellogg’s márkájú gabonapelyhet – például Corn Flakes, Rice Krispies vagy Coco Pops – kínál ingyen tejjel vagy tejhelyettesítővel, és egy adag friss gyümölcssel.
Az új kezdeményezés az élelmiszer-kiskereskedő mind a 397 kávézójában elérhető. A Morrisons új programja része a kereskedő azon törekvésének, hogy a családokat a nyári szünetben is támogassa, amikor számos támogatott reggelizőhely nem elérhető – a vállalat így igyekszik enyhíteni a pénzügyi nyomást, és biztosítani, hogy mindenki tápláló reggelivel kezdhesse a napját.
A Morrisons emellett frissítette kávézói kínálatát – legutóbb a Heinz-cel együttműködésben indított „Kérdezd Henry-t” kezdeményezéssel, amelyben ingyenesen kínál egy Heinz Cheesy Beanz-zel töltött sajtos héjában sült burgonyát.
Ezen új kezdeményezések mellett a kiskereskedő továbbra is folytatja a „Kids Eat Free” kezdeményezést, amely minden nap elérhető a 16 év alatti gyermekek számára a Morrisons kávézóiban országszerte.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >