A Kellogg a Pringles és a Cheez-It márkáktól várja a növekedést
A Kellogg új snack-gyártó cége, a Kellanova a Pringles 4 milliárd dolláros márkává történő fejlesztésére fog összpontosítani amellett, hogy a Cheez-It és a Pop-Tarts márkákat igyekszik nemzetközi nagyhatalmakká tenni.
A Kellogg’s vezérigazgatója, Steve Cahillane a Wall Street-i egy befektetőkkel tartott szerdai elemzői konferencián elmondta, hogy a piaci részesedésének növelésére törekvő Kellanova helyzetét a Pringles és a Cheez-It márkákkal stabilizálja majd. A Kellogg előrejelzései szerint a vállalat nettó árbevétele 2024-ben 13,4 és 13,6 millió dollár között lesz, miután a szétválás megtörténik.
Cahillane szerint a 2012-ben felvásárolt Pringles képes alkalmazkodni a piaci igényekhez és megfelelni azoknak, például íz- és csomagolási innováció révén. A vezérigazgató szerint a Pringles egyelőre nem használja ki a benne rejlő lehetőségeket, a legtöbb régióban az eladásokból csupán egyszámjegyű részesedéssel rendelkezik.
A Kellanova azt is tervezi, hogy több kis kiszerelésű termék bevezetésével más csatornákon, például a kényelmi és kisebb üzletekben is piacra lép. Jelenleg a Pringles 24%-a ezeken a helyeken kerül értékesítésre a vállalat szerint.
A vállalat közölte, hogy a következő három évben számos új piacon tervezi bevezetni a Cheez-It-et: 2024-ben Nagy-Britanniában, Írországban, Németországban és Ausztráliában, 2025-ben Franciaországban és Spanyolországban, 2026-ban pedig Japánban. A Kellanova azt is tervezi, hogy idővel néhány más snack-márka nemzetközi jelenlétét növeli.
A Kellanova 2019 és 2022 között nagyjából 3 milliárd dollárral növelte forgalmát, ami 9%-os átlagos éves növekedési rátát jelent. A snackekre vonatkozó vállalati tervek ezt a növekedést hivatottak tovább támogatni.
Kapcsolódó cikkeink
A Mars felvásárolja a Pringles gyártóját: a sós snackek piacára tör az édességóriás
A Mars bejelentette, hogy felvásárolja a Kellanova nevű vállalatot, amely…
Tovább olvasom >A Kellanova felvásárlását fontolgatja a Mars egyes források szerint
Az M&M’s és Snickers márkákat gyártó Mars a Cheez-It és…
Tovább olvasom >A termék, amelynek saját vendingautomatája van – A nap képe
Persze sokan – minimum rovatunk kedvelői – tudják, nem ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >