A Kellogg a Pringles és a Cheez-It márkáktól várja a növekedést
A Kellogg új snack-gyártó cége, a Kellanova a Pringles 4 milliárd dolláros márkává történő fejlesztésére fog összpontosítani amellett, hogy a Cheez-It és a Pop-Tarts márkákat igyekszik nemzetközi nagyhatalmakká tenni.
A Kellogg’s vezérigazgatója, Steve Cahillane a Wall Street-i egy befektetőkkel tartott szerdai elemzői konferencián elmondta, hogy a piaci részesedésének növelésére törekvő Kellanova helyzetét a Pringles és a Cheez-It márkákkal stabilizálja majd. A Kellogg előrejelzései szerint a vállalat nettó árbevétele 2024-ben 13,4 és 13,6 millió dollár között lesz, miután a szétválás megtörténik.
Cahillane szerint a 2012-ben felvásárolt Pringles képes alkalmazkodni a piaci igényekhez és megfelelni azoknak, például íz- és csomagolási innováció révén. A vezérigazgató szerint a Pringles egyelőre nem használja ki a benne rejlő lehetőségeket, a legtöbb régióban az eladásokból csupán egyszámjegyű részesedéssel rendelkezik.
A Kellanova azt is tervezi, hogy több kis kiszerelésű termék bevezetésével más csatornákon, például a kényelmi és kisebb üzletekben is piacra lép. Jelenleg a Pringles 24%-a ezeken a helyeken kerül értékesítésre a vállalat szerint.
A vállalat közölte, hogy a következő három évben számos új piacon tervezi bevezetni a Cheez-It-et: 2024-ben Nagy-Britanniában, Írországban, Németországban és Ausztráliában, 2025-ben Franciaországban és Spanyolországban, 2026-ban pedig Japánban. A Kellanova azt is tervezi, hogy idővel néhány más snack-márka nemzetközi jelenlétét növeli.
A Kellanova 2019 és 2022 között nagyjából 3 milliárd dollárral növelte forgalmát, ami 9%-os átlagos éves növekedési rátát jelent. A snackekre vonatkozó vállalati tervek ezt a növekedést hivatottak tovább támogatni.
Kapcsolódó cikkeink
A termék, amelynek saját vendingautomatája van – A nap képe
Persze sokan – minimum rovatunk kedvelői – tudják, nem ez…
Tovább olvasom >Eddigi legnagyobb logisztikai központját nyitotta meg a Kellanova Európában
A Kellogg’s számára cereáliákat és a Pringles snackeket gyártó Kellanova…
Tovább olvasom >Pringles Ketchupos ízesítésű snack
Megérkezett a legújabb Pringles-íz. A ketchupízű chipsekkel csípős, bizsergető csavarban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >