Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellogg Co. bejelentette, hogy 2,7 milliárd dollárt fizet a Pringles burgonyachips márkáért a Procter & Gamble Co.-nak.
A Kellogg számításai szerint az üzlet megkötése, leszámítva az egyszeri költségeket, 8-10 centtel növelheti 2012-es részvényenkénti nyereségét.
A márkáért versenyben volt még a Diamond Foods Inc., de az ő ajánlata nem érte el a Procter által elvárt szintet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >