Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellogg Co. bejelentette, hogy 2,7 milliárd dollárt fizet a Pringles burgonyachips márkáért a Procter & Gamble Co.-nak.
A Kellogg számításai szerint az üzlet megkötése, leszámítva az egyszeri költségeket, 8-10 centtel növelheti 2012-es részvényenkénti nyereségét.
A márkáért versenyben volt még a Diamond Foods Inc., de az ő ajánlata nem érte el a Procter által elvárt szintet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >