Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellogg Co. bejelentette, hogy 2,7 milliárd dollárt fizet a Pringles burgonyachips márkáért a Procter & Gamble Co.-nak.
A Kellogg számításai szerint az üzlet megkötése, leszámítva az egyszeri költségeket, 8-10 centtel növelheti 2012-es részvényenkénti nyereségét.
A márkáért versenyben volt még a Diamond Foods Inc., de az ő ajánlata nem érte el a Procter által elvárt szintet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >