Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellogg Co. bejelentette, hogy 2,7 milliárd dollárt fizet a Pringles burgonyachips márkáért a Procter & Gamble Co.-nak.
A Kellogg számításai szerint az üzlet megkötése, leszámítva az egyszeri költségeket, 8-10 centtel növelheti 2012-es részvényenkénti nyereségét.
A márkáért versenyben volt még a Diamond Foods Inc., de az ő ajánlata nem érte el a Procter által elvárt szintet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >