Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellog 2,7 milliárd dollárért vásárolt burgonyachips márkát
A Kellogg Co. bejelentette, hogy 2,7 milliárd dollárt fizet a Pringles burgonyachips márkáért a Procter & Gamble Co.-nak.
A Kellogg számításai szerint az üzlet megkötése, leszámítva az egyszeri költségeket, 8-10 centtel növelheti 2012-es részvényenkénti nyereségét.
A márkáért versenyben volt még a Diamond Foods Inc., de az ő ajánlata nem érte el a Procter által elvárt szintet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >