A kávé minőségén is múlik, hol állunk meg útközben
A magyarok újra több időt töltenek úton, és az iskolába, illetve az irodába menet készek visszatérni a korlátozások előtti szokásaikhoz. A hosszú utak során a magyarok szeretnek egy kávéra megállni a töltőállomásokon. A Shell által az európai vásárlók körében végzett felmérés szerint a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek a Shell állomásokon megállnak.

A magyarok többsége rendszeresen megáll egy kávéra
A kávé az egyik leggyakrabban fogyasztott ital a világon. Az NMS kutatóintézet által végzett felmérés szerint a hosszú (több mint 3 órás) autóutak során a magyarok többsége rendszeresen megáll egy rövid pihenőre, általában töltőállomásokon. Ilyenkor pihennek, valamint felfrissülnek, miközben hideg vagy meleg ételt és italt fogyasztanak. A felmérésben résztvevők számára a kávé minőségét leginkább a származási ország, az üzletben található, a prémium minőségű kávéital elkészítését biztosító professzionális kávégép, valamint a rendelkezésre álló kávétípusok széles választéka garantálja.
A személyzet kedvessége meghatározóan fontos a töltőállomásra betérők számára. A válaszadók közel 60%-a említette, hogy a barátságos személyzet hatására spontán vásárolnak kávét. A kávéfogyasztás gyakorisága Magyarországon egyenes arányban van a tankolások számával, így kiaknázható lehetőséget rejt, érdemes a töltőállomásokat rövid kávészünet helyszínévé alakítani. Ezt alátámasztja, hogy a vásárlók 2/3-a inkább a töltőállomáson fogyasztja el kávéját, hogy egyben rövid pihenőt is tartson.
A 2020-as és 2021-es felméréseken alapuló fogyasztói trendek azt mutatják, hogy a magyarok lassan visszatérnek a járvány előtti szokásaikhoz, és kezdenek többet utazni. Míg tavaly áprilisban a megkérdezettek 40%-a mondta azt, hogy kevesebbet kíván utazásra és nyaralásra költeni, addig 2021 márciusában már a válaszadók közel 40%-a jelezte, hogy belföldi utazásokat és nyaralásokat, 20% pedig külföldi utazásokat tervez.
„Örülünk, hogy a magyar autósok lassan visszatérnek a járványt megelőző időszak szokásaihoz. A Shell magyarországi töltőállomásain a kávéértékesítés volumene újra közel hasonló szinten van mint 2020 elején. Várjuk a vásárlókat, hogy tankoljanak és felfrissüljenek töltőállomásainkon, jól képzett munkatársaink pedig szeretettel kínálják nekik az újonnan bevezetett, kiváló minőségű Shell Café termékeket”
– mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Shop Üzletágának vezetője.
A mobilitás változó trendjei szerint a jövőben a vásárlók valószínűleg több időt töltenek majd a Shell töltőállomásokon. A vállalat a kávéforgalmazási tapasztalataira és a shopjaiban nyújtott kávéházi élményre építve a Shell Café márka bevezetése mellett döntött számos európai országban, köztük Magyarországon is.
Kapcsolódó cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >KávéBár Bazár rekordszámú kiállítóval
Rekordszámú kiállító érkezik a 15. KávéBár Bazárra, amely a kóstolók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olcsó, de jó is? Sokan esnek ebbe a hibába használtautó-vásárláskor
Az újautó árak folyamatos növekedése miatt ma egy vadonatúj gépkocsi…
Tovább olvasom >Plusz egy hónap fizetett szabadságot vezet be a Yettel
Magyarországon egyedülálló programot vezet be a telekommunikációs vállalat és az…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >