A kávé és a reggeli sikereket hozott a McDonald’snak
77 millió vendége volt tavaly a McDonald’s gyorsétteremláncnak Magyarországon, ami közel 9 százalékos forgalomnövekedést és 1,3 milliárd forintos üzemi eredményt hozott. A hálózat 5 új egységgel bővült, és tavaly nyár óta már minden hazai megyében van McDonald’s étterem.A 22 egységből álló McCafé kávézólánc 2007-ben külön üzletággá nőtte ki magát, megnyílt az első önálló McCafé kávézó. A kávézók forgalma dinamikusan nőtt, a 2007. évi árbevétel meghaladta az 570 millió forintot, látogatóinak száma pedig elérte a 2,2 milliót.
A másik kiemelkedően sikeres terület a reggeli menükínálat: minden tizedik vendég kifejezetten a természetes alapanyagokból frissen készült reggeli specialitások kedvéért látogatott el az éttermekbe. A reggeli termékek árbevétele 2007-ben meghaladta a 2,8 milliárd forintot.
2008-ban további csirkés és halas termékek jelennek meg a palettán, és az italválaszték is bővül. Az egészségtudatos étrend kedvelői az egyre szélesedő salátakínálatból, az autós vendégek pedig „drive-barát”, különleges „fingerfood” harapnivalók közül választhatnak majd a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >