A kávé és a reggeli sikereket hozott a McDonald’snak
77 millió vendége volt tavaly a McDonald’s gyorsétteremláncnak Magyarországon, ami közel 9 százalékos forgalomnövekedést és 1,3 milliárd forintos üzemi eredményt hozott. A hálózat 5 új egységgel bővült, és tavaly nyár óta már minden hazai megyében van McDonald’s étterem.A 22 egységből álló McCafé kávézólánc 2007-ben külön üzletággá nőtte ki magát, megnyílt az első önálló McCafé kávézó. A kávézók forgalma dinamikusan nőtt, a 2007. évi árbevétel meghaladta az 570 millió forintot, látogatóinak száma pedig elérte a 2,2 milliót.
A másik kiemelkedően sikeres terület a reggeli menükínálat: minden tizedik vendég kifejezetten a természetes alapanyagokból frissen készült reggeli specialitások kedvéért látogatott el az éttermekbe. A reggeli termékek árbevétele 2007-ben meghaladta a 2,8 milliárd forintot.
2008-ban további csirkés és halas termékek jelennek meg a palettán, és az italválaszték is bővül. Az egészségtudatos étrend kedvelői az egyre szélesedő salátakínálatból, az autós vendégek pedig „drive-barát”, különleges „fingerfood” harapnivalók közül választhatnak majd a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Az Anna-bálon ünnepel az idén harminc éves Édes Anna
Együtt ünnepli az Anna-bálok két évszázados múltját és az Édes…
Tovább olvasom >Jelentős gyógyszeripari beruházás Magyarországon – az Egis állami támogatással fejleszt Körmenden
Az Egis Gyógyszergyár Zrt. újabb, több mint 14 milliárd forint…
Tovább olvasom >