A kattintás alapú hirdetés a Google újítása
Attól függően alakul egy adott hirdetés ára, hogy mit várunk el tőle. A márkát erősítő hirdetés óriásplakátként működik, általában a közismert, jól bejáratott helyeken használják, időalapon fizetnek érte. Kettő-négy napra, hétre, hónapra lehet kibérelni ezt a hirdetési helyet. A kattintás alapú hirdetés a Google újítása, itt akkor kell fizetni, ha kattintottak is a hirdetésre. Konverziós hirdetésről akkor beszélünk, amikor a hirdetés alapján az oldalra látogató vásárolt is, megszületett az üzlet. Ez eléggé drága, tízszerese a kattintás alapú hirdetésnek.
A hirdetést befogadó platformok legjobban az idő alapú reklámot szeretik, mert azzal szinte semmi bajuk, legkevésbé a konverziós alapú hirdetést, ami már macerásabb. A magyar piacon sokan használják a hibrid modellt, amikor kattintásért és konverzióért is fizetnek, miközben márkaépítő idő alapú hirdetésük is fut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A robotkasszák térhódítása Magyarországon
Az önkiszolgáló kasszák egyre nagyobb teret hódítanak a magyar boltokban,…
Tovább olvasom >Feldolgozott húsok: egészségesek vagy inkább kerülendők?
A magyarok körében rendkívül népszerűek a felvágottak, amelyek gyors és…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd az áfa-visszatérítés érvényesítéséhez
Az áfa-visszatérítéshez a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd, amelyet a…
Tovább olvasom >