A kattintás alapú hirdetés a Google újítása
Attól függően alakul egy adott hirdetés ára, hogy mit várunk el tőle. A márkát erősítő hirdetés óriásplakátként működik, általában a közismert, jól bejáratott helyeken használják, időalapon fizetnek érte. Kettő-négy napra, hétre, hónapra lehet kibérelni ezt a hirdetési helyet. A kattintás alapú hirdetés a Google újítása, itt akkor kell fizetni, ha kattintottak is a hirdetésre. Konverziós hirdetésről akkor beszélünk, amikor a hirdetés alapján az oldalra látogató vásárolt is, megszületett az üzlet. Ez eléggé drága, tízszerese a kattintás alapú hirdetésnek.
A hirdetést befogadó platformok legjobban az idő alapú reklámot szeretik, mert azzal szinte semmi bajuk, legkevésbé a konverziós alapú hirdetést, ami már macerásabb. A magyar piacon sokan használják a hibrid modellt, amikor kattintásért és konverzióért is fizetnek, miközben márkaépítő idő alapú hirdetésük is fut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Stabil inflációs környezet jellemzi júniust Magyarországon
A magyarországi éves infláció júniusban is a jegybanki célsáv alatt,…
Tovább olvasom >Így harcolnak a hazai üzletláncok az élelmiszerpazarlás ellen
Sok vásárló számára még mindig nem világos, hogy a magyarországi…
Tovább olvasom >Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >