A kattintás alapú hirdetés a Google újítása
Attól függően alakul egy adott hirdetés ára, hogy mit várunk el tőle. A márkát erősítő hirdetés óriásplakátként működik, általában a közismert, jól bejáratott helyeken használják, időalapon fizetnek érte. Kettő-négy napra, hétre, hónapra lehet kibérelni ezt a hirdetési helyet. A kattintás alapú hirdetés a Google újítása, itt akkor kell fizetni, ha kattintottak is a hirdetésre. Konverziós hirdetésről akkor beszélünk, amikor a hirdetés alapján az oldalra látogató vásárolt is, megszületett az üzlet. Ez eléggé drága, tízszerese a kattintás alapú hirdetésnek.
A hirdetést befogadó platformok legjobban az idő alapú reklámot szeretik, mert azzal szinte semmi bajuk, legkevésbé a konverziós alapú hirdetést, ami már macerásabb. A magyar piacon sokan használják a hibrid modellt, amikor kattintásért és konverzióért is fizetnek, miközben márkaépítő idő alapú hirdetésük is fut.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Május végén Magyarország kihirdetheti a mentességet a ragadós száj- és körömfájás ügyében
A ragadós száj- és körömfájás vírus utolsó kitörése óta nem…
Tovább olvasom >Megjelent a fiatal gazdákat támogató felhívás
A magyar mezőgazdaságban a generációváltás támogatása kiemelt ügy, ugyanis a…
Tovább olvasom >Élelmiszer-kereskedelem 2025 elején: nőtt az uniós import, csökkent a kereskedelmi többlet
2025 januárjában az Európai Unió agrár-élelmiszeripari kereskedelme vegyes képet mutatott:…
Tovább olvasom >