A Kastner&Partners ágyba vitte a McCafé fogyasztóit
Egy délelőtt alatt több mint százan ugrottak be egy friss kávéra a McCafé ágyba.
Néhány óra leforgása alatt bebizonyosodott, hogy kortól és nemtől függetlenül mindenki szereti, ha egy jó kávéval kényeztetik. Sőt, a friss kávé illatára még az idősebbek is sportosabban repültek, mint arra számítani lehetett.
Aki járt az elmúlt években McDonalds-ban, tapasztalhatta, hogy jelentősen átalakultak az éttermek, a McCafé sarkok új színt, új minőséget hoztak nemcsak a megjelenésben, hanem a kínálatban is.
A McDonalds Magyarország most egy szabadtéri esemény erejéig kiengedte az éttermeiből a kávék csábító illatát, hogy a fogyasztók megtapasztalhassák, a McCafé frissen főzött minőségi kávéi mennyire finomak. A tökéletes kávézás élményéért a Meki ágyba is hozta a kávét. Cserébe a kávézni vágyóknak csak annyit kellett tenniük, hogy látványosan az ágyba ugrottak.
Óriási ágy az óriási élményhez.
– A kora reggel kezdődő eseményre egy gulliveri díszlettel készültünk – meséli Sajósi Tamás, a Kastner & Partners budapesti irodájának ügyvezetője. – A járókelők már messziről kiszúrhatták, hogy egy szokatlan objektum magasodik az Erzsébet tér közepén, az ágy mágnesként vonzotta az embereket.
Fontosnak tartottuk, hogy ne csak kínáljuk a kávét, hanem aktív részvételre ösztönözzük a látogatókat. Vagyis tenniük kellett valamit a finom kávéért. Ez a kis erőfeszítés persze legalább annyi örömet okozott, mint maga a kávé, hiszen szabadon ugrálhattak a szivaccsal feltöltött hatalmas ágyba. Jó volt látni, ahogy komoly üzletemberek, idősebb hölgyek – és persze sok-sok egyetemista és turista vált újra gyerekké. Lekerültek a cipők, a nyakkendők, félretették a mobiltelefonjaikat, összekapaszkodtak, bukfenceztek, szaltóztak.
„Vesd bele magad és ágyba hozzuk a kávéd!” – így invitálta a McDonalds az Erzsébet téri járókelőket. Aki beugrott a focicsapat befogadására is képes, puha óriáságyba, már a plüsmacik között fogyaszthatta el az Eszpresszót, a Capuccino-t vagy a Caffé Latte-t. A kávét a McCafé baristái helyben készítették el, hogy ugyanazt a minőséget nyújthassák, mint a McDonalds kávézóiban.
A MCCafé az ágyba eseményen profi akciófotókat készítettünk a résztvevőkről, amit gyors utómunkával még látványosabbá tettünk. Így kapták meg tőlünk, hogy megoszthatták ismerőseik között.
Az eseményről videó is készült, amit a youtube-on és a facebookon terjesztettünk….
Az esemény kreatív koncepcióját a Kastner & Partners dolgozta ki, a lebonyolítást stratégiai partnerével, a Brand Events-szel vezényelte le a McDonalds Magyarország számára.
Kapcsolódó cikkeink
2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >Big Mac az osztalékszelvényen: mit kezdjünk a McDonald’s részvényével?
Vegye, vagy csak egye? Ez a kérdés foglalkoztatja most a…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >