A kánikula megduplázza a Tesco ásványvíz és jégkrém eladásait
Jól megy kánikulában a Tescóknak. Az eladott ásványvizek és jégkrémek mennyisége ilyenkor megduplázódik, míg a sörből akár 90 százalékkal is több fogy.
A kánikulával ugrásszerűen megnőtt az ásványvizek iránti kereslet: a szokásos, heti 2-2,5 millió palackkal ellentétben, akár heti 5 millió palack ásványvizet vesznek Tescókban.
2012-ben négy, míg 2011-ben három időszak esetében haladta meg a heti átlagos hőmérséklet a 26 fokot. Ennek során az éves heti átlaghoz képest, időszaktól függően, 60-90 százalék közötti mértékben emelkedett a forgalom – írja a cég közleményében.
Míg 2012-ben a legmelegebb időszak esetében heti 4,5 millió egység sört adtak el, addig az éves átlag 2,2 millió, a nyári pedig 3,6 millió volt. 2011-ben, szintén a legmelegebb időszakban, 3,3 egység millió sör fogyott, ami az akkori nyári átlagot 70 százalékkal haladta meg.
Szintén megduplázódott a jégkrém forgalma az elmúlt héten. Az extrém meleg a ventillátorok, klímaberendezések iránti érdeklődést is fokozza. A hőség miatt ezek forgalma akár az ötszörösére is nőhet, az elmúlt héten nagyságrendileg annyi fogyott ezekből a Tescókban, mint máskor egy átlagos nyári hónapban. (origo, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >