A kánikula megduplázza a Tesco ásványvíz és jégkrém eladásait
Jól megy kánikulában a Tescóknak. Az eladott ásványvizek és jégkrémek mennyisége ilyenkor megduplázódik, míg a sörből akár 90 százalékkal is több fogy.
A kánikulával ugrásszerűen megnőtt az ásványvizek iránti kereslet: a szokásos, heti 2-2,5 millió palackkal ellentétben, akár heti 5 millió palack ásványvizet vesznek Tescókban.
2012-ben négy, míg 2011-ben három időszak esetében haladta meg a heti átlagos hőmérséklet a 26 fokot. Ennek során az éves heti átlaghoz képest, időszaktól függően, 60-90 százalék közötti mértékben emelkedett a forgalom – írja a cég közleményében.
Míg 2012-ben a legmelegebb időszak esetében heti 4,5 millió egység sört adtak el, addig az éves átlag 2,2 millió, a nyári pedig 3,6 millió volt. 2011-ben, szintén a legmelegebb időszakban, 3,3 egység millió sör fogyott, ami az akkori nyári átlagot 70 százalékkal haladta meg.
Szintén megduplázódott a jégkrém forgalma az elmúlt héten. Az extrém meleg a ventillátorok, klímaberendezések iránti érdeklődést is fokozza. A hőség miatt ezek forgalma akár az ötszörösére is nőhet, az elmúlt héten nagyságrendileg annyi fogyott ezekből a Tescókban, mint máskor egy átlagos nyári hónapban. (origo, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >