A kánikula megduplázza a Tesco ásványvíz és jégkrém eladásait

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 06. 24. 11:44

Jól megy kánikulában a Tescóknak. Az eladott ásványvizek és jégkrémek mennyisége ilyenkor megduplázódik, míg a sörből akár 90 százalékkal is több fogy.

A kánikulával ugrásszerűen megnőtt az ásványvizek iránti kereslet: a szokásos, heti 2-2,5 millió palackkal ellentétben, akár heti 5 millió palack ásványvizet vesznek Tescókban.

2012-ben négy, míg 2011-ben három időszak esetében haladta meg a heti átlagos hőmérséklet a 26 fokot. Ennek során az éves heti átlaghoz képest, időszaktól függően, 60-90 százalék közötti mértékben emelkedett a forgalom – írja a cég közleményében.

Míg 2012-ben a legmelegebb időszak esetében heti 4,5 millió egység sört adtak el, addig az éves átlag 2,2 millió, a nyári pedig 3,6 millió volt. 2011-ben, szintén a legmelegebb időszakban, 3,3 egység millió sör fogyott, ami az akkori nyári átlagot 70 százalékkal haladta meg.

Szintén megduplázódott a jégkrém forgalma az elmúlt héten. Az extrém meleg a ventillátorok, klímaberendezések iránti érdeklődést is fokozza. A hőség miatt ezek forgalma akár az ötszörösére is nőhet, az elmúlt héten nagyságrendileg annyi fogyott ezekből a Tescókban, mint máskor egy átlagos nyári hónapban. (origo, MTI)

Kapcsolódó cikkeink