A JYSK 20%-kal emeli a dolgozók bérét decemberben, és zárva tart december 24-én
A JYSK, a dán kiskereskedelmi üzletlánc, december elsejétől átlagosan 20 százalékos béremelést vezet be dolgozói számára. Emellett a cég immár hatodik éve nem nyit ki december 24-én, támogatva ezzel a munkavállalók kikapcsolódását az ünnepek alatt. A JYSK 2022 januárja óta átlagosan 45 százalékkal emelte dolgozói fizetését.

Béremelés és boltzár
A cég a karácsonyi boltzárral is azt kívánja szolgálni, hogy munkavállalóik hosszú távon tervezzenek velük, támogatva a skandináv vállalati kultúrával és munkahelyi légkörrel.
A JYSK folyamatosan reagál a munkavállalói igényekre és hangsúlyt fektet a munkavállalók egészségbiztosításaira, sporttámogatásokra és a munkába járás finanszírozására. Nyeste Ági, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős HR vezetője elmondta, hogy a béremelések mellett ezek a juttatások is részei a cég hosszú távú munkavállalói támogatásának.
A kiskereskedelmi lánc továbbá bejelentette, hogy még decemberben két új áruházat nyit Magyarországon, így a jelenleg 94 üzlettel rendelkező hálózatuk tovább bővül.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nő a JYSK ecseri elosztóközpontjának régiós súlya
A JYSK ecseri elosztóközpontja 2025 áprilisától hetedik országként immár Ausztria…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Egyre több bútorbolt és barkácsáruházlánc fogadja el a SZÉP Kártyát
Egyre több nagy bútorbolt és barkácsáruházlánc csatlakozik a SZÉP Kártya…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >