A jugoszláviai hármak
A volt Jugoszlávia területén a Milka, a Coca-Cola és a Vegeta a legerősebb márkák. A top3 FMCG márka a térség mind az öt országában kimagaslóan teljesít.
A Valicon kutató- és tanácsadócég állította össze a legerősebb márkák 25-ös listáját a szlovén, a horvát, a szerb, a macedón, a boszniai és hercegovinai piacok felmérésével. A kutatók a láthatóság és a márkaismeret alapján vizsgálták a brandek erősségét. A nemzetközi nyertesek mellett érdemes megemlíteni, hogy a szerb márkák térnyerése az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt, illetve a Jana hosszú kihagyás után tért vissza a top10-be. A dobogósok mellett a következő márkák szerepelnek a 25-ös listán: Cedevita, Smoki, Argeta, Orbit, Kokta, Nivea, Jana, Nescafe, Fanta, Jaffa Cakes, Plazma, Paloma, Lenor, Pepsi, Gilette, Nutella, Airwaves, Colgate, Dukat, Snickers, Ariel, TicTac.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legkisebb gazdálkodók is számíthatnak a kormányra
A legkisebb gazdálkodók is számíthatnak a kormányra, ezért is hirdetnek…
Tovább olvasom >FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >