A jugoszláviai hármak
A volt Jugoszlávia területén a Milka, a Coca-Cola és a Vegeta a legerősebb márkák. A top3 FMCG márka a térség mind az öt országában kimagaslóan teljesít.
A Valicon kutató- és tanácsadócég állította össze a legerősebb márkák 25-ös listáját a szlovén, a horvát, a szerb, a macedón, a boszniai és hercegovinai piacok felmérésével. A kutatók a láthatóság és a márkaismeret alapján vizsgálták a brandek erősségét. A nemzetközi nyertesek mellett érdemes megemlíteni, hogy a szerb márkák térnyerése az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt, illetve a Jana hosszú kihagyás után tért vissza a top10-be. A dobogósok mellett a következő márkák szerepelnek a 25-ös listán: Cedevita, Smoki, Argeta, Orbit, Kokta, Nivea, Jana, Nescafe, Fanta, Jaffa Cakes, Plazma, Paloma, Lenor, Pepsi, Gilette, Nutella, Airwaves, Colgate, Dukat, Snickers, Ariel, TicTac.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >