A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma az önkifejezésről szól.
Hídvégi Tom kreatív szakember, parfümőr volt a vendége a FutureTalks Krizsó Szilviával podcastnak. Egy pár évvel ezelőtt az javasolta a pszichológusa, hogy kösse le magát valamivel, egy olyan témával, amihez nincs köze szakmailag. Ekkor fogalmazódott meg benn az, hogy meg szeretné fejteni, miként fejezheti ki a gondolatait szavak helyett illatokkal. Erről így mesélt: „Két évembe került ez a négy illat, ami most nemrég megjelent. nagyon érdekes látni, hogy az, ami számomra tartalommal rendelkezik, vajon megszólít-e másokat. Úgy próbálok élni, hogy mindig a jelenben legyek jobban, ugyanakkor egy márka fejlesztésénél mindig a jövőnek is dolgozunk. A jelen és a jövő kettősségét nehéz megnézni és ez igaz az illatokra is. A kérdés, hogy ki tudunk-e alakítani egy love brandet, ami megszólítja a fogyasztót? Ez másfajta kommunikációs stratégiát igényel, többet kell dolgozni.”
A szakember évekig dolgozott Amerikában, a hazai és tengerentúli piac különbözőségeit így jellemezte: „Amerikában a piac sokkal nagyobb, bukni nagyobbat lehet, a tét magasabb, és ott gyorsabban történnek a dolgok. Kisebb piacon viszont nem lehet felépíteni nagyobb dolgokat, viszont a szükséges gondolkodás ugyanaz.” Hídvégi Tom ezen túl mesélt még a mesterséges intelligencia reklámszakmában betöltött szerepéről, arról, hogy mennyire okoz neki kihívást a fenntarthatóság és a fogyasztásösztönzés kettősségének kérdése.
Hallgassa meg az izgalmas beszélgetést és iratkozzon fel a Youtube csatornánkra, ahol kéthetente újabb és újabb tartalmakkal várjuk!
Kapcsolódó cikkeink
Rubint Réka: Engem csak a pihenés fáraszt
Magyarország egyik legismertebb arca, aerobic edző, életmód tanácsadó, háromgyermekes anyuka.…
Tovább olvasom >Béres Alexandra: A cukor komoly függőség, nekem ez nem fér bele
Béres Alexandra életmód tanácsadó volt a legutóbbi FutureTalks Krizsó Szilviával…
Tovább olvasom >Célzás vagy túl-célzás? – Az új marketing-dilemma
Többmilliárd hirdetésmegjelenés fényében, a mai marketing sikerének kulcsa az egyensúly:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A networking művészete
Teraszra kiülős, inspiráló találkozóra hívta az érdeklődőket a Trade Marketing…
Tovább olvasom >Új, átfogó, Magyarország sajátosságaira szabott klímatörvényt akar az Alkotmánybíróság – A nap videója
A Magyar Természetvédők Szövetsége örömmel fogadja az Alkotmánybíróság döntését, amely…
Tovább olvasom >