A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről

Szerző: Glázer Szilvia Dátum: 2025. 05. 20. 03:34

Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma az önkifejezésről szól.

Hídvégi Tom kreatív szakember, parfümőr volt a vendége a FutureTalks Krizsó Szilviával podcastnak. Egy pár évvel ezelőtt az javasolta a pszichológusa, hogy kösse le magát valamivel, egy olyan témával, amihez nincs köze szakmailag. Ekkor fogalmazódott meg benn az, hogy meg szeretné fejteni, miként fejezheti ki a gondolatait szavak helyett illatokkal. Erről így mesélt: „Két évembe került ez a négy illat, ami most nemrég megjelent. nagyon érdekes látni, hogy az, ami számomra tartalommal rendelkezik, vajon megszólít-e másokat. Úgy próbálok élni, hogy mindig a jelenben legyek jobban, ugyanakkor egy márka fejlesztésénél mindig a jövőnek is dolgozunk. A jelen és a jövő kettősségét nehéz megnézni és ez igaz az illatokra is. A kérdés, hogy ki tudunk-e alakítani egy love brandet, ami megszólítja a fogyasztót? Ez másfajta kommunikációs stratégiát igényel, többet kell dolgozni.”

A szakember évekig dolgozott Amerikában, a hazai és tengerentúli piac különbözőségeit így jellemezte: „Amerikában a piac sokkal nagyobb, bukni nagyobbat lehet, a tét magasabb, és ott gyorsabban történnek a dolgok. Kisebb piacon viszont nem lehet felépíteni nagyobb dolgokat, viszont a szükséges gondolkodás ugyanaz.” Hídvégi Tom ezen túl mesélt még a mesterséges intelligencia reklámszakmában betöltött szerepéről, arról, hogy mennyire okoz neki kihívást a fenntarthatóság és a fogyasztásösztönzés kettősségének kérdése.

Hallgassa meg az izgalmas beszélgetést és iratkozzon fel a Youtube csatornánkra, ahol kéthetente újabb és újabb tartalmakkal várjuk!

 

Kapcsolódó cikkeink