A jövő zöldség-gyümölcs üzlete Győrben is a Szintézissel nyitott
Az állandó fejlődés iránti vágy, az innovatív gondolkodás a retail szektor egyik legnagyobb ismérve. A vevőknek mindig újabbat és jobbat kell mutatni, jól tudja ezt a Vitamin Szalon vezetése is. A bolthálózat által kínált termékek visszanyúlnak az őstermelőkhöz, külső megjelenésükben és szolgáltatásukban azonban XXI. századi megoldásokat hoznak.
2015. december 2-a akár ünnepnap is lehetne az egészséges táplálkozást szem előtt tartó győriek számára, ugyanis ezen a napon nyílt meg a kisalföldi megyeszékhely első Vitamin Szalonja. Az üzletlánc kizárólag friss gyümölcsöket és zöldségeket kínál, melyeket közvetlenül a termelőktől szereznek be. A kisalföldi régió híres minőségi növénytermesztéséről, így nem meglepő a franchise nyugat-magyarországi terjeszkedése.
Az üzlet nyitása nagy jelentőséggel bír a Szintézis ZRt. számára is, hiszen győri vállalkozásként hazai pályán is bizonyíthatták retail rendszerük és PRICER elektronikus polccímkéinknek tudását.
Szavak helyett beszéljenek a bolt megnyitóján készült fényképek.
További információk és képek: www.pricer.hu
Kapcsolódó cikkeink
Shake, rendszerváltás, generációváltás – A győri McDonald’s és a Tutti közös története 35 év távlatából
1990. május 19-én a győri Lenin út 23. alatt –…
Tovább olvasom >Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >Változó vásárláshelyi eszköztár
A kereskedelem jövőjét számos vízió felrajzolja. A vásárlási élmény fontossága,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >