A „jövő boltja” felé tekint a belga Colruyt
Új technológiát tesztel a belga Colruyt kiskereskedelmi vállalat, amellyel biztosítja a polcok optimális töltöttségét, méri az üzletbe belépő vásárlók számát és a pénztári forgalmat.
A technológia, amelyet teljes egészében a Colruyt Group Smart Technics innovációs csapata fejlesztett ki, összekapcsolja az eladási adatokat az üzlet készletével és a termékek polchelyével.
Az információ az üzlet raktárterületén elhelyezett képernyőn egy alaprajzon jelenik meg .
Polcszkenner
Az alkalmazottak mostantól láthatják, hogy mely polcok feltöltése élvez elsőbbséget annak érdekében, hogy a vásárlók mindig megtalálják a megfelelő termékeket a megfelelő időben.
A belga piacvezető elmondta, hogy folyamatban van egy polcszkenner – egy kamera, amely a polcokat pásztázza – tesztelése is. Ez egy automatizált folyamat révén feltérképezi a polcok állapotát.
Ily módon optimalizálható a bolti kiszállítás, és elemezhető, hogy egy terméknek melyik a megfelelő helye a polcon. Mindkét technológia a Colruyt Group által kifejlesztett mesterséges intelligenciával működik, és valós időben továbbítja az adatokat.
További tesztek
A Colruyt e kezdeményezések révén a vásárlóknak jobb szolgáltatást és a dolgozóknak hatékonyabb időgazdálkodást kíván lehetővé tenni.
A kiskereskedő jelenleg különböző technológiákat tesztel hallei áruházában. Hozzátette, hogy a kezdeti eredmények ígéretesek, bár hosszabb távú tesztelésre van szükség a nagy nyereségek tényleges azonosításához.
A következő lépés a teszt több üzletre történő kiterjesztése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentéssel növelné a növényi alapú termékek értékesítését a Lidl Belgiumban
Május 15-től a Lidl tartósan csökkenti a növényi eredetű tej-…
Tovább olvasom >Javuló teljesítményéről számolt be az Ahold Delhaize Belgiumban
A költségmegtakarítások és Belgiumban javuló teljesítménye hatására az Ahold Delhaize…
Tovább olvasom >Kovászt kutató központot nyitott a Puratos
Új kutatóközpontot nyitott a Puratos a belgiumi Sankt Vithben Sourdough…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >