A „jövő boltja” felé tekint a belga Colruyt
Új technológiát tesztel a belga Colruyt kiskereskedelmi vállalat, amellyel biztosítja a polcok optimális töltöttségét, méri az üzletbe belépő vásárlók számát és a pénztári forgalmat.
A technológia, amelyet teljes egészében a Colruyt Group Smart Technics innovációs csapata fejlesztett ki, összekapcsolja az eladási adatokat az üzlet készletével és a termékek polchelyével.
Az információ az üzlet raktárterületén elhelyezett képernyőn egy alaprajzon jelenik meg .
Polcszkenner
Az alkalmazottak mostantól láthatják, hogy mely polcok feltöltése élvez elsőbbséget annak érdekében, hogy a vásárlók mindig megtalálják a megfelelő termékeket a megfelelő időben.
A belga piacvezető elmondta, hogy folyamatban van egy polcszkenner – egy kamera, amely a polcokat pásztázza – tesztelése is. Ez egy automatizált folyamat révén feltérképezi a polcok állapotát.
Ily módon optimalizálható a bolti kiszállítás, és elemezhető, hogy egy terméknek melyik a megfelelő helye a polcon. Mindkét technológia a Colruyt Group által kifejlesztett mesterséges intelligenciával működik, és valós időben továbbítja az adatokat.
További tesztek
A Colruyt e kezdeményezések révén a vásárlóknak jobb szolgáltatást és a dolgozóknak hatékonyabb időgazdálkodást kíván lehetővé tenni.
A kiskereskedő jelenleg különböző technológiákat tesztel hallei áruházában. Hozzátette, hogy a kezdeti eredmények ígéretesek, bár hosszabb távú tesztelésre van szükség a nagy nyereségek tényleges azonosításához.
A következő lépés a teszt több üzletre történő kiterjesztése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >