A jómódú és alacsonyabb jövedelmű vásárlókat is megcélozza a dél-afrikai SPAR
A dél-afrikai élelmiszer-kiskereskedők egyre másra alakítják át stratégiájukat, hogy képesek legyenek mind a jómódú, mind az alacsony jövedelmű vásárlókat megszólítani. Míg a versenytársak, köztük az ország vezető élelmiszerüzlete, a Shoprite és a Pick’n’Pay, a különböző jövedelmi csoportokat kiszolgáló márkákkal rendelkeznek, Dél-Afrika második legnagyobb kiskereskedője, a SPAR ebből a szempontból lemaradt.
Ennek orvoslása érdekében az Írországban és Svájcban is tevékenykedő kiskereskedő saját márkás termékkínálatát tervezi erősíteni, és új – prémium és diszkont – élelmiszerüzlet-formátumokat kíván létrehozni.
Emellett a SPAR italboltokat működtet, és építőanyag értékesítéssel is foglalkozik – a cégcsoporthoz tartozik az ország legnagyobb kereskedője, a Build it. Emellett a vállalat egyes kategóriákban – így a kisállat kategóriában – is növekedni szeretne.
Az új stratégia büdzséjére vonatkozóan a vállalat nem közölt információt.
Kapcsolódó cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >2,7 milliárd forintos beruházással lép szintet a SPAR logisztikája
Több mint 700 millió forintot fordított az üllői logisztikai központjának…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >