A jómódú és alacsonyabb jövedelmű vásárlókat is megcélozza a dél-afrikai SPAR
A dél-afrikai élelmiszer-kiskereskedők egyre másra alakítják át stratégiájukat, hogy képesek legyenek mind a jómódú, mind az alacsony jövedelmű vásárlókat megszólítani. Míg a versenytársak, köztük az ország vezető élelmiszerüzlete, a Shoprite és a Pick’n’Pay, a különböző jövedelmi csoportokat kiszolgáló márkákkal rendelkeznek, Dél-Afrika második legnagyobb kiskereskedője, a SPAR ebből a szempontból lemaradt.
Ennek orvoslása érdekében az Írországban és Svájcban is tevékenykedő kiskereskedő saját márkás termékkínálatát tervezi erősíteni, és új – prémium és diszkont – élelmiszerüzlet-formátumokat kíván létrehozni.
Emellett a SPAR italboltokat működtet, és építőanyag értékesítéssel is foglalkozik – a cégcsoporthoz tartozik az ország legnagyobb kereskedője, a Build it. Emellett a vállalat egyes kategóriákban – így a kisállat kategóriában – is növekedni szeretne.
Az új stratégia büdzséjére vonatkozóan a vállalat nem közölt információt.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >