A jómódú és alacsonyabb jövedelmű vásárlókat is megcélozza a dél-afrikai SPAR
A dél-afrikai élelmiszer-kiskereskedők egyre másra alakítják át stratégiájukat, hogy képesek legyenek mind a jómódú, mind az alacsony jövedelmű vásárlókat megszólítani. Míg a versenytársak, köztük az ország vezető élelmiszerüzlete, a Shoprite és a Pick’n’Pay, a különböző jövedelmi csoportokat kiszolgáló márkákkal rendelkeznek, Dél-Afrika második legnagyobb kiskereskedője, a SPAR ebből a szempontból lemaradt.
Ennek orvoslása érdekében az Írországban és Svájcban is tevékenykedő kiskereskedő saját márkás termékkínálatát tervezi erősíteni, és új – prémium és diszkont – élelmiszerüzlet-formátumokat kíván létrehozni.
Emellett a SPAR italboltokat működtet, és építőanyag értékesítéssel is foglalkozik – a cégcsoporthoz tartozik az ország legnagyobb kereskedője, a Build it. Emellett a vállalat egyes kategóriákban – így a kisállat kategóriában – is növekedni szeretne.
Az új stratégia büdzséjére vonatkozóan a vállalat nem közölt információt.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult az Adni Öröm! – több ezer önkéntes várja az adományokat országszerte
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kilép Nyugat-Európából a SPAR Group – Magyarországon viszont tovább bővít
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
