A jómódú és alacsonyabb jövedelmű vásárlókat is megcélozza a dél-afrikai SPAR
A dél-afrikai élelmiszer-kiskereskedők egyre másra alakítják át stratégiájukat, hogy képesek legyenek mind a jómódú, mind az alacsony jövedelmű vásárlókat megszólítani. Míg a versenytársak, köztük az ország vezető élelmiszerüzlete, a Shoprite és a Pick’n’Pay, a különböző jövedelmi csoportokat kiszolgáló márkákkal rendelkeznek, Dél-Afrika második legnagyobb kiskereskedője, a SPAR ebből a szempontból lemaradt.
Ennek orvoslása érdekében az Írországban és Svájcban is tevékenykedő kiskereskedő saját márkás termékkínálatát tervezi erősíteni, és új – prémium és diszkont – élelmiszerüzlet-formátumokat kíván létrehozni.
Emellett a SPAR italboltokat működtet, és építőanyag értékesítéssel is foglalkozik – a cégcsoporthoz tartozik az ország legnagyobb kereskedője, a Build it. Emellett a vállalat egyes kategóriákban – így a kisállat kategóriában – is növekedni szeretne.
Az új stratégia büdzséjére vonatkozóan a vállalat nem közölt információt.
Kapcsolódó cikkeink
Új „egyszerűen NÉLKÜL” logót vezetett be a SPAR Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ultrafriss és házias: új szintre lép a SPAR kényelmi termék kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Rossmann-nál az ünnep a családról szól – december 24-én zárva tartanak az üzletek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

