A jól megválasztott higiéniai termékek nemcsak biztonságot adnak, hanem a fenntarthatósági célokhoz is közelebb visznek
A járvány és a klímaváltozás hatására minden korábbinál fontosabbá vált a fogyasztók számára a magas szintű higiénia és a fenntartható működés, amikor beülnek egy étterembe vagy betérnek egy plázába. A Tork higiéniai termékei nemcsak biztonságérzetet adnak, de segíthetnek abban is, hogy a felhasználó cégek csökkentsék karbonlábnyomukat.
A világjárvány során a magas szintű higiénia iránti elvárások tartósan beépültek az ügyfelek és a munkavállalók elvárásaiba. Mindemellett egyre többen aggódnak a klímaváltozás miatt, és veszik figyelembe a környezetvédelem szempontját, amikor szolgáltatót vagy munkahelyet választanak. A Harvard Egyetem felmérése szerint a céges fenntarthatósági programok 55 százalékkal növelik a dolgozói elégedettséget, a fogyasztók kétharmada pedig többet fizetne a fenntartható termékekért és szolgáltatásokért, és ez az arány még magasabb (72 százalék) a fiatal Y-generációnál.
A higiéniai iparág vezető szereplőjeként a Tork küldetésének tekinti, hogy fenntarthatóbbá tegye az otthontól távol töltött időt – legyen szó éttermekről, bevásárlóközpontokról vagy irodaházakról. A cég számára a fenntarthatóság nem egy szlogen, hanem a működését megalapozó filozófia, amelynek három, egymástól elválaszthatatlan vetülete van: a jóllét, a felelős fogyasztás és a körforgásos gazdálkodás.
Hogy mit jelent mindez a gyakorlatban?
A jóllét szorosan összefügg a higiéniával, az egészséggel és a biztonságérzettel. Ha egy munkáltató befektetésként tekint a tisztaságra, azt fogja látni, hogy munkavállalói kevesebbet vannak betegszabadságon, ügyfelei pedig elégedettebben távoznak. A Tork nemcsak a Tork higiéniai termékek gyártásával tesz mindezért, hanem a Tork Clean Care™ programmal is, amelynek során tippeket, jó gyakorlatokat osztanak meg a vállalkozásokkal – 2018-ban például több mint 175 ezer embernek tartottak oktatást a kézhigiéniáról.
A felelős fogyasztás olyan termékek és megoldások kifejlesztését jelenti, amellyel mérsékelhető a felhasznált termékek, ezáltal a keletkező hulladék mennyisége. Ebben segíthet például egy leleményesen megalkotott szalvétaadagoló, a Tork Xpressnap Fit®, amellyel a felére csökken a tartóból fölöslegesen kihúzott és használat nélkül eldobott szalvéták száma. De említhetjük a Tork belső mag nélküli toalettpapírt is, amellyel 82 százalékkal csökkenthető a csomagolási papírhulladék mennyisége.
Végezetül a körforgásos gazdálkodás lényege, hogy ahol lehet, el kell kerülni az új természeti erőforrások bevonását a gyártási folyamatba. A Tork termékek csomagolása már ma is 90 százalékban újrahasznosítható anyagokból készül, és a cél, hogy ez a szám három éven belül 100 százalékra növekedjen.
Ennek szellemében a vállalat nemrég elindította a Tork PaperCircle® kezdeményezést. A program a közösségi mosdókban használt papírkéztörlőknek ad új életet, amelyek a használat után így nem hulladékként végzik, hanem nyersanyagként kerülnek vissza a gazdasági körforgásba. Mindez legalább 20 százalékkal csökkenti a kidobásra ítélt hulladék arányát, és egy ötvenfős iroda például a szolgáltatás használatával csaknem 12 kilogrammal csökkentheti havi szén-dioxid-kibocsátását. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Újra felfedezik a hagyományos megoldást a férfiak
A borotválkozás nem csak a reggeli rutin elhagyhatatlan része, hanem…
Tovább olvasom >A higiéniai és vendéglátóipar dolgozói tüntettek Brüsszelben
Több száz európai biztonsági, higiéniai és vendéglátóipari dolgozó gyűlt össze…
Tovább olvasom >Zewa: Nem a WC-deszka miatt veszekednek a párok
Az okostelefon használata a leggyakoribb tevékenység a mellékhelyiség használata közben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >