A joghurtválasztásnál is szempont a környezetvédelem
A Nádudvari Élelmiszer Kft. a #mitehetünktöbbet mottóval egy hosszútávú, sokrétűen alkalmazható koncepciót hirdetett meg, amely kifejezi a Nádudvari márka társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, valamint összefogja a cég CSR-jellegű aktivitásait. Ennek oka, hogy minden eddiginél többet számít az, hogy két termék-alternatíva közül melyik kerül a kosarakba, hogy mit is tesz az adott élelmiszergyártó a környezetért. Erre egyértelműen rámutatnak a Nádudvari friss fenntarthatósági kutatásának eredményei is.
„A vállalatunk környezetvédelmi tevékenységi köre széles spektrumot ölel fel, az energiahatékonyság növelése, valamint a papír- és műanyag újrahasznosítás ösztönzésétől kezdve, különféle programokon és fogyasztói edukációs kampányokon át, egészen a gyermek-, ifjúsági és sportolói támogatásokig, valamint a hazai termékek imázsának építéséig”
Kapcsolódó cikkeink
Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Eladja észak-amerikai joghurt üzletágát a General Mills
A General Mills, Inc. észak-amerikai joghurt üzletágát a francia Lactalis…
Tovább olvasom >A németországi joghurtgyártásba invesztál a Müller
A Müller az év elején hozta nyilvánosságra, hogy fokozatosan bezárja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >