A joghurtválasztásnál is szempont a környezetvédelem

A kutatás kitért a joghurtvásárlási szokásokra is
A Nádudvari Élelmiszer Kft. a #mitehetünktöbbet mottóval egy hosszútávú, sokrétűen alkalmazható koncepciót hirdetett meg, amely kifejezi a Nádudvari márka társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, valamint összefogja a cég CSR-jellegű aktivitásait. Ennek oka, hogy minden eddiginél többet számít az, hogy két termék-alternatíva közül melyik kerül a kosarakba, hogy mit is tesz az adott élelmiszergyártó a környezetért. Erre egyértelműen rámutatnak a Nádudvari friss fenntarthatósági kutatásának eredményei is.
„A vállalatunk környezetvédelmi tevékenységi köre széles spektrumot ölel fel, az energiahatékonyság növelése, valamint a papír- és műanyag újrahasznosítás ösztönzésétől kezdve, különféle programokon és fogyasztói edukációs kampányokon át, egészen a gyermek-, ifjúsági és sportolói támogatásokig, valamint a hazai termékek imázsának építéséig”
Kapcsolódó cikkeink
A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >Hagyomány és innováció: így marad versenyben a Nádudvari az élelmiszerpiacon
A mai élelmiszerpiacon nem elég pusztán jó minőséget kínálni –…
Tovább olvasom >NKFH: francia poharas joghurtot hívtak vissza a forgalomból törött üveg miatt
Törött üvegdarab fordulhat elő a Beillevaire márkájú francia „hagyományos” vagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >Strandkaják, bicikli és tüdőpumpa – így élik túl a nyugdíjkihívás második hetét a fiatalok
Folytatódik a K&H nyugdíjkihívása: a versenyzők újabb bizonyítékát adták annak,…
Tovább olvasom >Anuga Chilled & Fresh Food 2025: középpontban az innováció, a frissesség és a kényelem
2025. október 4-8 között kerül megrendezésre Kölnben az Anuga Chilled…
Tovább olvasom >