A Hybreeting új korszakot teremt a digitális konferenciák világában
A Deutsche Hospitality és vele együtt az IntercityHotel Budapest új oldalról közelíti meg a virtuális munkavégzést. A szállodalánc világszerte lehetővé teszi a helytől független, hibrid konferenciák megvalósítását négy új szállodai megoldásával. A Hybrid Meeting Suites, a Hybrid Studios, a Hy-End Event és a Virtual Meeting Platform komoly lépést jelentenek a virtuális és hibrid szakmai rendezvényekhez, találkozókhoz.
„A Deutsche Hospitality-t 2021 februárjában Németország legjelentősebb innovatív szállodaláncának minősítette a WELT és a ServiceValue Awards. Ez már a harmadik alkalom egymás után, hogy megkaptuk ezt az elismerést. Ez az átrendeződés a virtuális és hibrid rendezvények területén egy fontos lépés afelé, hogy a top három európai szereplő közé kerüljünk. A járványhelyzetet lehetőségnek tekintjük a további fejlődésre, így a Green Meeting koncepciónk mellett itthon is bevezettük a Hybreeting-et” – fejtette ki az IntercityHotel Budapest értékesítési és marketing igazgatója, Apaczeller Krisztina.
A digitális platformot a Hybreetings by DH szolgáltatója biztosítja, amellyel a Deutsche Hospitality már évek óta sikeresen együttműködik. „A modern munkavégzést elősegítő innovatív koncepciók iránti kereslet már a világjárvány kitörése előtt is erőteljesen megvolt” – nyilatkozta Marcus Bernhardt, a Deutsche Hospitality vezérigazgatója. „Az elmúlt hónapok azonban döntő mértékben felgyorsították ezt a tendenciát, és tartósan hatottak a távmunkára. Négy új eseményformátumunkat saját dedikált DH platformunkon keresztül valósítjuk meg, amely lehetővé teszi számunkra, hogy személyre szabott megoldásokat kínáljunk a virtuális és hibrid események minden típusához.”
A Hybreetings az első nyilvánosan elérhető termék, amely a 2020 decemberében indult és most már Magyarországon is működik. A Hybrid Meeting Suites megfelelő helyszínt kínál a virtuális konferenciák számára, mivel minden tárgyalóterem 30 fő befogadására alkalmas. A termek technikai csúcspontja a gyorsan elérhető plug & play kapcsolódás, amely a legmodernebb kamera-, hangszóró- és mikrofonberendezéseket tartalmazza. Mindezek mellett szakképzett személyzet és minden más elképzelhető szállodai szolgáltatás a résztvevők rendelkezésére áll. A szakmai webináriumok akár 400 résztvevővel is megvalósíthatók, hiszen a technika és szupermodern kamerák, hangszórók és mikrofonok itt is rendelkezésre állnak, és akár felmérések, kérdőívek is lebonyolíthatók valós időben.
A Deutsche Hospitality jelenleg két állandóan telepített műsorszóró stúdióval rendelkezik a Steigenberger Airport Hotelben Frankfurt am Mainban és a brüsszeli Steigenberger Wiltcher’s-ben. A pop-up stúdiók Németország, Ausztria és Svájc összes szállodájában felállíthatók rövid idő alatt, így korlátlan számú, élőben közvetített virtuális esemény megrendezésére biztosítanak lehetőséget. A stúdiókban rendelkezésre áll a szükséges technika és olyan további lehetőségek, mint a prezentációk online megosztása, az ülések felvételének rögzítése, illetve interaktív felmérések, kérdőívek lebonyolítása. A Deutsche Hospitality stúdiói élőben kínálnak közvetítési lehetőséget professzionális környezetben, de igény esetén a budapesti szállodában is. A szállodalánc azok számára is megfelelő megoldást kínál, akik összetett hibrid rendezvényeket kívánnak szervezni. A Hy-End Events az élő közönség számára testreszabott felállítást foglal magában, a résztvevők számára külső helyszíneken történő közvetítéssel. A szállodalánc gondoskodik a produkcióról, a streamingről és a beágyazásról is.
Az IntercityHotel Budapest virtuális tárgyalási platformja megoldást kínál bármilyen spontán találkozóra, rendezvények lebonyolítására. Az összes elterjedt tárgyalási eszköz integrálható, és licencek is rendelkezésre állnak. A virtuális tárgyalási platform mindenre megfelelő teret biztosít a kisebb léptékű megbeszélésektől a nagyobb konferenciákig, és úgy tervezték meg, hogy alkalmas legyen akár többszáz résztvevős rendezvények lebonyolítására. „A webes ülések plug & play lehetőség által könnyen kivitelezhetőek, és egyszerűen és azonnal közvetlenül a szállodákban foglalhatók, technika rendelkezésre áll” – mondta Apaczeller Krisztina, a szálloda értékesítési és marketing igazgatója.
A felsoroltak mellett a Deutsche Hospitality egy másik terméket is bemutat, amely a virtuális rendezvényeket teljesen új szintre emeli. A Virtual Venue szintén egy digitális tárgyalási platform, de egy lépéssel tovább megy, hiszen akár 500 fős virtuális vásárokat is lehetővé tesz. A „Taste of Now” speciális catering gondoskodik arról, hogy a konferenciák mellé kulináris élmények is társuljanak a „Hybreeting” doboz home office-ba szállításával, mely válogatott ételeket és italokat tartalmaz. Mindezt természetesen szén-dioxid-semlegesen és fenntartható csomagolásban. A következő néhány héten belül a Hybreeting egy teljes körű szolgáltatáscsomagot is elindít a konferencia szünetekre is, így számos rugalmas kiegészítő opció is elérhető, amelyet az ügyfelek választhatnak ki. Kérhetnek a szünetekre például főzőtanfolyamot, jógaórát, vagy DJ-szettet is, amely során a résztvevők együtt keverik ki kedvenc koktéljaikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >