A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot
A Hyatt Hotels Corporation bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött egy vezető luxusüdülő-kezelési, utazási és vendéglátási szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport, az Apple Leisure Group (ALG) készpénzben történő felvásárlásáról 2,7 milliárd dollárért. Az ügylet zárására várhatóan 2021 negyedik negyedévében kerül sor – közölte a cég az MTI-vel.
A felvásárlás felgyorsítja a kevéssé eszközigényes vállalattá való átalakulást, és az első megtett lépés a Hyatt azon kötelezettségvállalása jegyében, miszerint 2024 végére 2 milliárd dollár értékben ad el szállodákat.
Mark Hoplamazian, a Hyatt elnök-vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta: „Az ALG ingatlanjainak tulajdonunkba kerülésével megduplázódik a Hyatt globális üdülőhelyi lábnyoma. Az ALG luxusmárkákat tartalmazó portfóliója, az all-inclusive szegmensben betöltött vezető szerepe és a fejlesztés fázisában lévő számos új üdülője révén meglévő és új piacainkon, ideértve Európát is, egyaránt bővül tevékenységünk és tovább gyorsul a nettószobaszám-növekedés”. Fontos eredménynek nevezte, hogy a felvásárlásnak és az eszközértékesítés terén elért 2 milliárd dolláros növekedésnek az együttes hatására átalakul a vállalat bevételi profilja és várakozásaik szerint 2024 végére a Hyatt bevételeinek 80 százaléka díjalapú bevétel lesz.
Az ALG szállodaportfóliójába 10 országban működtetett, összesen több mint 33 ezer szobával rendelkező hotelek tartoznak. A portfólió, amelyben 2007-ben mindössze kilenc üdülő szerepelt, 2021 végére már mintegy 100 ingatlant tartalmaz, és a már aláírt 24 szerződés nyomán nagyszámú további hotel van a fejlesztés szakaszában.
Az ügylet zárását követően a Hyatt fog rendelkezni a világon a legnagyobb all-inclusive luxusüdülőket tartalmazó portfólióval, megduplázódik globális lábnyoma az üdülők piacán, a legnagyobb luxushotel-működtető lesz Mexikóban és a Karib-tengeri térségben, továbbá 60 százalékkal nő európai lábnyoma. Az akvizíció nyomán a Hyatt márkái 11 új európai piacon jelennek meg, ezáltal jelentősen javulnak a Hyatt növekedési lehetőségei Európában, amely kulcsfontosságú régió a szabadidős utazások piacán elérhető globális növekedés szempontjából – írták a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >Hatalmas az érdeklődés a kistelepülési italüzletek támogatása iránt
Sikerrel zárult a Magyarország Kormánya által a falusi kiskocsmák számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Snackek és magassarkúk – A nap képe
A Pekingben dolgozó Yum Tang alkotásai ea magassarkú szandálok..:
Tovább olvasom >