A huszadik EuroShop lesz a 2020-as évben: jövőbe tekintő és lendületes

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 10. 01. 10:42

Az EuroShop 2020, a világ elsőszámú kereskedelmi szakvására kifejezetten a világ kiskereskedelmére összpontosító innovációs platform, vitafórum és a kreatív ötletek sziporkázó tárháza. A megnyitó előtt öt hónappal nem is lehetnének jobbak az előjelek.

Huszadik megrendezése alkalmából az EuroShop minden eddiginél élénkebb kiállítói érdeklődésnek örvend, ezért a düsseldorfi szakvásár rendezői joggal számíthatnak arra, hogy a szakvásár mutatói elérik a 2017-es rekordot is. Ezen a megelőző szakvásáron 127.598 négyzetméternyi nettó kiállítási területen 2.368 kiállító vett részt a világ 61 országából. A Rajna-parti seregszemlére mintegy 114.000 szakmai látogató érkezett a világ öt földrészéről.

Több látványos élő bemutató, élesebb dramaturgia, még több érzelem és pontosabb igazodás a vásárlók kívánságaihoz – ezt kell kínálni a kereskedelemben és ez az, amit az EuroShop már megvalósított. Az élmények nyolc dimenziójával a látogatók igényeihez igazodó kínálati struktúrát, és az egyes dimenziók közötti rugalmas keretet és hatalmas mozgásteret kínál a seregszemle. A szakemberek azt keresik, hogy a világ kiskereskedelmét mi határozza meg a jövőben, és melyek az innovatív termékek. Az élmények nyolc dimenziója a következő: üzletberendezés és üzletdizájn, vizuális eladás-ösztönzés, kiskereskedelmi marketing, világítástechnika, kiskereskedelmi technológia, élelmiszer-technológia, energia-gazdálkodás, vásár- és rendezvény-marketing, vendéglátó szolgáltatási berendezések.

Az EuroShop 2020 mind a nyolc témakörében kiemelkedően jók az foglalási adatok, de ezen belül is mindenekelőtt a kiskereskedelmi technológia, a hűtés és energia-gazdálkodás, valamint az üzletberendezés és üzletdizájn területe tud robbanásszerű fejlődést felmutatni. A kiállítók jelentkezésének köszönhetően már ma is a neves nemzetközi vállalatok sokaságáról számolhatunk be, többek között a következőkre számíthatunk:

Üzletberendezések:
Aichinger, Cefla, Costa, Mago, D’art Design, Eden Industries, Egger, Elea, Forbo, Grottini, HMY Group, Homapal, Inovag, Itab, JosDeVries, JV Modern–Expo, Kronospan, Les Ateliers Reunis Caddie, Max Brilliant (Shanghai), Média 6, Otto Kind, Pfleiderer, Porcelanosa, Schweitzer, Tegometall, Umdasch, Vitra, Wanzl

Vizuális eladás-ösztönzés:
ABC, Atrezzo, bambola, Bonaveri, Form Factory, Genesis Display, Hans Boodt Mannequins, IDW; Kendu, La Rosa Mannequins, Noa, Brands Europe, Seven Continents Cooperation, SFD, Visual Retailing.

Világítástechnika:
Bäro, RD Leuchten, Imoon, Hera, L&S Italia, LTS, Ledxon, Lival, Molto Luce, Oktalite, Ridi Leuchten, Self Electronics, Signify Netherlands (Philips), Viabizzuno.

Kiskereskedelmi marketing:
Autentica, HL Display, Jansen Display, Joalpe, Kendu, Kürten & Lechner, Moss, M&T, Oechsle, Ores, POPAI/Shop, POS Tuning, RTC Europe, Scanblue, Sitour, VKF Renzel.

Kiskereskedelmi technológia (EuroCIS):
Axis Communications, Bizerba, Checkpoint, Diebold Nixdorf, Digi, EPSON, Glory Global Solutions, HP, IBM, SES Imagotag, Ingenico, Mettler-Toledo, Microsoft, Nedap, Pricer, Partner Tech, Roqqio Commerce Solutions, Sielaff, Tomra Systems, Toshiba Global Commerce Solutions, xplace, Zebra.

Hűtéstechnika és energia-gazdálkodás:
AHT, Arneg, Carel, Carrier, Cooling Industry, Danfoss, De Rigo, EBM-Papst, Emerson Climate, Epta, ES System, Exka, Frost-Trol, Galilei, Grupo K, Hauser, ISA, JBG-2, Kaplanlar, Nurdil, Pastorfrigor, Tekso Teknik Sogutma, Schott, Viessmann.

Food szerviz berendezései:
Bongard, Debag, DMS, Eloma, Efficold, Fri-Jado, Gebr. Graef MHS Schneidetechnik, ITV Ice Makers, L2G – BM Productions, MIWE, Polin, Rational, Salva Industrial, Self-Pan Codoni, Sinmagjo, Ubert, Unox, Wiesheu, Venix.

Vásár- és rendezvénytechnika:
Aluvision, Damböck, beMatrix, Burkhardt Leitner, Expo Supply, Famab, Fairnet, Gilnhammer, Hestex, Holtmann, IFES, Modular, Octanorm, Pixlip, Sodem, Studio Dega, Syma.

Az EuroShop kísérő rendezvényei között számos különbemutatót találunk. Ilyen például a POPAI Village, az Ecopark, a Designers Village és az Italian Lighting Lounge. Ezen túlmenően az EuroShop gyakorlatias előadásokat kínál a rangos résztvevőket felsorakoztató színpadokon a következő témákról: üzletdizájn, kiskereskedelmi technológia, többcsatornás értékesítés, kiskereskedelmi marketing, energia-gazdálkodás, kiskereskedelmi dizájnerek, induló vállalkozások, valamint vásári és rendezvény-szolgáltatások. A szakvásári belépővel, további külön bejelentkezés nélkül látogatható valamennyi különbemutató és előadás is.

Az új 1-es csarnokot is elfoglalja az EuroShop 2020

A Düsseldorfi Vásárváros új déli vásárkapuját hamarosan átadják. Ezzel együtt 1-es csarnok újjáépítése is befejezéséhez közeledik, ezt a vásárcsarnokot már az EuroShop 2020 keretében is használni tudjuk. Az építési munkák keretében elbontották a korábbi 1-es és 2-es csarnokot, a helyükre pedig egy rendkívül modern épület kerül. Az új csarnok főbb számai a következők: hossza 158 méter, szélessége 77 méter, az alapterülete pedig meghaladja a 12.000 négyzetmétert. A bejárás hat kapun át lehetséges, a kiállítók számára pedig nagyon kedvező standépítés feltételeket biztosítunk: csarnok mennyezetére is lehet függeszteni és a kiállítói standokat pedig a padlóba süllyesztett közmű-csatlakozáson keresztül lehet ellátni.

A vásárlátogatók kényelmére a csarnokot az első emeleten híd kapcsolja össze a CCD Süd Déli Kongresszusi Központtal. A 3-as és 4-es vásárcsarnokhoz vezető közvetlen csatlakozás mellett a déli vásárkaputól sugárút vezet a vásárváros további részeihez. A Messe Düsseldorf vásártársaság ezzel jelentősen bővíti a csarnok használati lehetőségeit, egyúttal pedig rugalmasabbá teszi a kialakítást. Az új csarnok már idén ősszel bemutatkozik, 2019 szeptemberétől veszik először használatba.

Az EuroShop 2020 szakvásár 2020. február 16-20-ig, csütörtöktől vasránapig várja a szakmai látogatókat, minden vásárnapon 10.00 és 18.00 óra között. Az egy napra érvényes belépő ára 80 euró (online elővételben/elektronikus belépőként 60 euró), a két napra érvényes belépő 120 euró (online elővételben 100 euró), az összes vásárnapra érvényes bérlet pedig 180 euró (online elővételben 150 euró). A vásári belépőkkel további díjfizetés nélkül lehet igénybe venni az EuroShop-ra utazáshoz és a visszautazáshoz a VRR közlekedési eszközeit (Rajna-Ruhr Közle

Kapcsolódó cikkeink