A hűségprogramok jelentik a kulcsot a millenniumi generáció szívéhez
A fogyasztók számára a hűségprogramok több szempontból értékesnek bizonyulnak. Ez a visszajelzés a Bond Brand Loyalty és a VISA együttműködésével készült jelentésből származik. A kiadott sajtóközleményben olvasható, hogy a jelentés 12 000 egyesült államokbeli és 7000 kanadai fogyasztótól kapott válasz alapján készült, akiket 58 különböző hűségprogrammal kapcsolatban vizsgáltak. Az eredmények szerint a fogyasztói elégedettség ilyen típusú programok hatására állandó marad . A tanulmány azt is megállapította, hogy bár az ilyen programok kihívást jelentenek a márkák számára, de akik jól csinálják, azok a működési költségek csökkentése mellett jelentős mértékű pozitív hatást gyakorolhatnak a fogyasztói magatartásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >