A hűségprogramok jelentik a kulcsot a millenniumi generáció szívéhez
A fogyasztók számára a hűségprogramok több szempontból értékesnek bizonyulnak. Ez a visszajelzés a Bond Brand Loyalty és a VISA együttműködésével készült jelentésből származik. A kiadott sajtóközleményben olvasható, hogy a jelentés 12 000 egyesült államokbeli és 7000 kanadai fogyasztótól kapott válasz alapján készült, akiket 58 különböző hűségprogrammal kapcsolatban vizsgáltak. Az eredmények szerint a fogyasztói elégedettség ilyen típusú programok hatására állandó marad . A tanulmány azt is megállapította, hogy bár az ilyen programok kihívást jelentenek a márkák számára, de akik jól csinálják, azok a működési költségek csökkentése mellett jelentős mértékű pozitív hatást gyakorolhatnak a fogyasztói magatartásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A CD és a DVD is reneszánszát éli a Vaterán, de a second-hand LEGO az idei karácsony igazi sztárja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM és VOSZ együttműködési szerződés a digitális kereskedelem biztonságáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

