A hűségprogramok jelentik a kulcsot a millenniumi generáció szívéhez

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 07. 26. 10:24

A fogyasztók számára a hűségprogramok több szempontból értékesnek bizonyulnak. Ez a visszajelzés a Bond Brand Loyalty és a VISA együttműködésével készült jelentésből származik. A kiadott sajtóközleményben olvasható, hogy a jelentés 12 000 egyesült államokbeli és 7000 kanadai fogyasztótól kapott válasz alapján készült, akiket 58 különböző hűségprogrammal kapcsolatban vizsgáltak. Az eredmények szerint a fogyasztói elégedettség ilyen típusú programok hatására állandó marad . A tanulmány azt is megállapította, hogy bár az ilyen programok kihívást jelentenek a márkák számára, de akik jól csinálják, azok a működési költségek csökkentése mellett jelentős mértékű pozitív hatást gyakorolhatnak a fogyasztói magatartásra.

Husegprogramo_opt

Kapcsolódó cikkeink