A Hungexpo több mint 10 százalékos bevételnövekedést vár az idén
A Hungexpo Zrt. 7,6 milliárd forintos, vagyis a tavalyit több mint 10 százalékkal meghaladó árbevételre számít az idén.
A társaság pénteki közleménye szerint ezt arra alapozza, hogy 4,5 milliárd forinttal megdőlt az első féléves árbevételi rekord, emellett a 87 százalékos kihasználtság is kiemelkedő.
Folyamatos növekedést követően az idén már az árbevétel csaknem fele a Budapesti Vásárközpont kiállítási, konferencia- és rendezvényhelyszíneinek kereskedelmi célú értékesítéséből származik – ismertették.
A Hungexpo új eseményekkel bővítette saját rendezvénykínálatát: az egészségipar fejlődésének bemutatására hívták életre az október 11. és 13. között sorra kerülő Hungaromed Egészségügyi és Orvostechnológiai kiállítást és konferenciát, az október 12. és 14. közötti OtthonDesign Ősz című rendezvény pedig a lakásépítés fellendülésével vált időszerűvé.
Új elemmel bővül a 6. alkalommal sorra kerülő Automotive Hungary kiállítás október 17-19. között, mivel a rendezvényhez kapcsolódva először hirdették meg az innovációs termékdíj pályázatot. A kategóriagyőzteseket a nyitónapon köszöntik, az eseményre a három nap alatt több mint 10 ezer látogatót várnak.
A Hungexpo ezek mellett az év végéig számos kiállításon és koncerten számít tízezret megközelítő vagy akár több tízezer érdeklődőre.
A 2019-es rendezvények közül kiemelték az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítást január 10-12. között, amely várakozásaik szerint a tavalyi 52 ezernél is több látogatót vonz majd. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Megszületett a döntés: elmarad a januári AgrárgépShow kiállítás
A hazai piaci folyamatok és a nemzetközi trendek alakulása miatt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >