A Hungaroringen minden vásárló kapott nyugtát
A Formula 1 Magyar Nagydíj helyszínén és környékén elvégzett ellenőrzések alapján a vendéglátás és a kereskedelem területén jelentős javulást tapasztaltak a fogyasztóvédelem ellenőrei.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a korábbi évekhez hasonlóan kiemelt ellenőrzést végzett a FORMULA 1 ING Magyar Nagydíjon.
A rendezvényen üzemelt összes, mintegy 146 db vendéglátó ellenőrzése megtörtént, melyek közül 32 egységben került sor szabálytalanság megállapítására. Mogyoródon és Szilasliget-Kerepesen összesen 6 állandó jelleggel működő vendéglátó egységet ellenőriztek a felügyelők, melyek közül 3 egység ellenőrzése során állapítottak meg kisebb szabálytalanságot.
Nyugtaadási kötelezettségének kivétel nélkül minden vállalkozó eleget tett. Mindössze egyetlen vásárlás alkalmával tapasztaltak a felügyelők vásárlói megkárosítást.
Rosszabb volt a helyzet a taxi-szolgáltatással kapcsolatban. A próbaúttal egybekötött 9 ellenőrzés során 6 alkalommal történt szabálytalanság. Négy esetben nem adtak nyugtát a sofőrök, két cég autójából hiányzott a fényképes igazolvány, illetve a taxaméter hitelességét igazoló dokumentum – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >