A Hungaroringen minden vásárló kapott nyugtát
A Formula 1 Magyar Nagydíj helyszínén és környékén elvégzett ellenőrzések alapján a vendéglátás és a kereskedelem területén jelentős javulást tapasztaltak a fogyasztóvédelem ellenőrei.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a korábbi évekhez hasonlóan kiemelt ellenőrzést végzett a FORMULA 1 ING Magyar Nagydíjon.
A rendezvényen üzemelt összes, mintegy 146 db vendéglátó ellenőrzése megtörtént, melyek közül 32 egységben került sor szabálytalanság megállapítására. Mogyoródon és Szilasliget-Kerepesen összesen 6 állandó jelleggel működő vendéglátó egységet ellenőriztek a felügyelők, melyek közül 3 egység ellenőrzése során állapítottak meg kisebb szabálytalanságot.
Nyugtaadási kötelezettségének kivétel nélkül minden vállalkozó eleget tett. Mindössze egyetlen vásárlás alkalmával tapasztaltak a felügyelők vásárlói megkárosítást.
Rosszabb volt a helyzet a taxi-szolgáltatással kapcsolatban. A próbaúttal egybekötött 9 ellenőrzés során 6 alkalommal történt szabálytalanság. Négy esetben nem adtak nyugtát a sofőrök, két cég autójából hiányzott a fényképes igazolvány, illetve a taxaméter hitelességét igazoló dokumentum – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >