A Hungaroringen minden vásárló kapott nyugtát
A Formula 1 Magyar Nagydíj helyszínén és környékén elvégzett ellenőrzések alapján a vendéglátás és a kereskedelem területén jelentős javulást tapasztaltak a fogyasztóvédelem ellenőrei.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a korábbi évekhez hasonlóan kiemelt ellenőrzést végzett a FORMULA 1 ING Magyar Nagydíjon.
A rendezvényen üzemelt összes, mintegy 146 db vendéglátó ellenőrzése megtörtént, melyek közül 32 egységben került sor szabálytalanság megállapítására. Mogyoródon és Szilasliget-Kerepesen összesen 6 állandó jelleggel működő vendéglátó egységet ellenőriztek a felügyelők, melyek közül 3 egység ellenőrzése során állapítottak meg kisebb szabálytalanságot.
Nyugtaadási kötelezettségének kivétel nélkül minden vállalkozó eleget tett. Mindössze egyetlen vásárlás alkalmával tapasztaltak a felügyelők vásárlói megkárosítást.
Rosszabb volt a helyzet a taxi-szolgáltatással kapcsolatban. A próbaúttal egybekötött 9 ellenőrzés során 6 alkalommal történt szabálytalanság. Négy esetben nem adtak nyugtát a sofőrök, két cég autójából hiányzott a fényképes igazolvány, illetve a taxaméter hitelességét igazoló dokumentum – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >