A Hungaroharvest Kft. a 2016-os Great Taste díjazottja
A Great Taste, a világ egyik legnagyobb presztízsű díja az élelmiszeriparban, amely a vakkóstolás során ténylegesen legjobbnak bizonyul élelmiszereknek és italoknak ítéli oda elismeréseit, nyilvánosságra hozta a 2016-os év díjazott termékeinek listáját. A 10.000 tesztelt termékből a Great Taste1-1 csillaggal ismerte el a Hungaroharvest Kft. DrHoney Prémium Akácmézét és DrHoney Prémium Édes harmatmézét.
A mintegy 500 független zsűritag a szakma rendívül széles körét fogja át, melyben megtalálhatók a legnevesebb ételkritikusok, csúcséttermek séfjei, termelők, gasztro újságírók és könyvszerzők, valamint olyan patinás áruházak beszerzői, mint a Harrods, a Selfridges, a Fortnum and Mason, a Harvey Nicols és a Waitrose. A Great Taste a kézműves és az élelmiszer specialitásokra szakosodott vállalkozások körében a legmesszemenőbben ismert és elismert tanúsítási rendszer;összetéveszthetetlen fekete-arany logója szavatolja, hogy az általa megjelölt termékek egytől egyig kiváló ízt testesítenek meg, melyek kiválasztásával a többszáz zsűritag többezer órát töltött el a vakkóstolások során.
A Great Taste elismerése a fogyasztók és a kereskedők számára is egy megkülönböztető jel, ahol a termékek kiválasztása során csak az íz számít, nem a csomagolás vagy a márkanév. Legyen szó kenyérről, mézről, szalámiról vagy gabonapehelyről, minden termék egyencsomagolásban, minden kiegészítő információ nélkül kerül a zsűritagok elé, akik a többkörös vakkóstolás és tanácskozás során választják ki azokat a termékeket, melyeket érdemesnek ítélnek 1, 2 vagy 3 csillagos jelölésre a mintegy 10.000 nevezett termékből.
A Hungaroharvest Kft. kizárólag magyar mézek forgalmazásával foglalkozik, semmilyen más eredetű méz nem kerülhet a kínálatba. Mivel a magyar piac a megtermelt mennyiségnél fogva telített, így elsősorban a külföldi piacokra koncentrálunk. Miután mézeink a különböző nemzetiségű fogyasztók részéről sok elismerő visszajelzést kaptak, úgy döntöttünk, hogy benevezünk erre a neves nemzetközi megmérettetésre.
A zsűri akácmézünket a következőképp jellemezte: “áttetsző és tiszta, kellemesen sűrű, édes, selymes és illatos, felidézi a növény karakterét. Illatra nem túl átható, az íze kiváló”, míg az édesharmatmézünkről így írt:”csodás, folyékony textúra, nagyon tetszetős, virágos, citrusos íz- édes íze ellenére nem émelyítő, szép, tiszta lecsengéssel”.
Büszkék vagyunk rá, hogy ezzel a díjjal bekerültünk a gasztronómia elit klubjába, a zsűri visszajelzése pedig megerősíti azt a meggyőződésünket, hogy a magas minőség érték, s egyben jutalom is a munkánkért.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: a rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett lépés
A rendszeres mézfogyasztás az élhetőbb jövőért tett fontos lépés –…
Tovább olvasom >Elindult a mézfogyasztást ösztönző kampány
Elindult a mézfogyasztást népszerűsítő idei kampány, amelynek középpontjában a hársméz…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >