A HÓNAP TÁBLÁZATA – Változások a top 12 vegyi kategória forgalmában
A Nielsen Kiskereskedelmi Indexe 60 háztartási vegyi áru és kozmetikumkategória forgalmát méri folyamatosan. Közülük a legnagyobb forgalmú tizenkettő – értékben mért – kiskereskedelmi eladásának változása 2008. május–2009. április-ban, az előző hasonló időszakhoz képest, százalékbanKategória Változás
Vegyi áruk átlagosan +3
Mosópor –1
Toalettpapír +9
Pelenka +5
Dezodor +3
Tusfürdő +3
Öblítő +3
Sampon +1
Mosogatószer +10
Fogkrém +4
Papír zsebkendő +6
Kéz- és testápoló krém -3
Légfrissítő +3
Forrás: Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >