A HÓNAP TÁBLÁZATA – Legek az élelmiszerek növekedésében
A Nielsen által mért 90 élelmiszer-kategória kiskereskedelmi forgalmából 2008. február – 2009. január közt értékben, illetve mennyiségben a legnagyobb növekedést elért termékek listája, az előző hasonló időszakhoz képest, százalékbanÉrtékben – Kategória %
Étolaj 39
Energiaital 35
Mélyhűtött sajt 34
Rizs 28
Bors 27
Száraz szósz 23
Majonéz 22
Vaj 21
Vajkrém 20
Mennyiségben – Kategória %
Energiaital 45
Mélyhűtött sajt 44
Készétel 22
Száraz szósz 16
Vaj 13
Gin 12
Bitter (égetett szeszes ital) 8
Ketchup 8
Majonéz 6
Forrás: Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >