A HÓNAP TÁBLÁZATA – Ahol erősek a gyártói márkák
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyi áru és kozmetikumkategória – értékben mért – kiskereskedelmi forgalmából a kereskedelmi márkák piaci részesedése 17 százalék, a 2008. első félévi adatok szerint.
Jó néhány nagy forgalmú kategória gyártói márkái azonban olyan erősek, hogy a kereskedelmi márkák részaránya lényegesen kisebb az átlagnál. Ezekre hívja fel a figyelmet táblázatunk. Kategória 2008. I. félév 2009. I. félév
Teljes vegyi áru 14 17
Mosószer 7 10
Dezodor 3 3
Tusfürdő 9 11
Öblítő 7 8
Sampon 5 6
Fogkrém 3 3
Testápoló krém 6 7
Hajfesték 0 0
Borotvapenge 7 7
Arckrém 7 9
Forrás: Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >