A HÓNAP TÁBLÁZATA – Ahol erősek a gyártói márkák
A Nielsen által mért 60 háztartási vegyi áru és kozmetikumkategória – értékben mért – kiskereskedelmi forgalmából a kereskedelmi márkák piaci részesedése 17 százalék, a 2008. első félévi adatok szerint.
Jó néhány nagy forgalmú kategória gyártói márkái azonban olyan erősek, hogy a kereskedelmi márkák részaránya lényegesen kisebb az átlagnál. Ezekre hívja fel a figyelmet táblázatunk. Kategória 2008. I. félév 2009. I. félév
Teljes vegyi áru 14 17
Mosószer 7 10
Dezodor 3 3
Tusfürdő 9 11
Öblítő 7 8
Sampon 5 6
Fogkrém 3 3
Testápoló krém 6 7
Hajfesték 0 0
Borotvapenge 7 7
Arckrém 7 9
Forrás: Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >