A hónap Nielsen Táblázata
A Nielsen rendszeresen figyeli a fogyasztói magatartásban és attitűdökben bekövetkező változásokat. Globális felmérései során rendszeresen rákérdez arra is, hogy az alapvető lakhatási költségek fedezése után megmaradt pénzösszeget mire fordítják a magyarok. Ha marad pénze, a magyarok 28 százaléka megtakarítási céllal tesz félre, egynegyede otthonát csinosítja (25%), adósságot rendez és nyaralásra, pihenésre a válaszadók egyötöde (20%) költ. A felmérésben részt vevők közel egyharmada (31%) nyilatkozott úgy, hogy sosincs megmaradt pénze, amellyel szabadon rendelkezne.
„Mire költi pénzét a lakhatási költségek fedezése után?” 2017. 4. negyedév.
Megtakarítási szándékkal félreteszi |
28% |
Otthonfelújítás/csinosítás |
25% |
Adósságrendezés |
21% |
Nyaralás, üdülés |
20% |
Otthonon kívüli szórakozás |
16% |
Új ruhák |
13% |
Új technológiai termékek |
11% |
Nyugdíjalap |
9% |
Részvények, befektetési alapok |
3% |
Prémium egészségpénztári tagság |
3% |
Nem tudja/bizonytalan |
2% |
Nem marad hó végére pénze |
31% |
Forrás: TCB-Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >