A holnap üzletei
A konferencia a gyakorlati életből esettanulmányokat, továbbá új elméleti ismereteket nyújtott a résztvevőknek. Mindenkit az IT terjedése által előidézett változások iránya és mibenléte érdekelt: hogyan alakulnak a holnap üzleti folyamatai és kapcsolatai?
A dél-afrikai Edcon, a francia Casino és a német Edeka szakemberei számoltak be tapasztalataikról az IT üzleti gyakorlatra tett hatásaival kapcsolatban.
A plenáris ülés előadói a francia Carrefour, a svájci Coop, a belga Delhaize, az USA-beli Food Lion, a svájci Procter & Gamble, az osztrák Spar és az ausztrál Woolworths cégeket képviselték.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >