A hölgyek értékelik, ha a márkák megszólítják őket
A Frito-Lay (Lays chips) és a Harley-Davidson is azon márkák közé tartozik, amelyek a leghatékonyabban kötötték magukhoz a női fogyasztókat az USA-ban, az elmúlt évben. Az NBCUniversal nőkkel foglalkozó divíziója több forrás és kutatás összegzéseként adta ki közleményét a témában.
A listát a Frito-Lay vezeti, az egy nap alatt legtöbb Facebook-like összegyűjtésével. A 1,5 milliós tábort a FarmVille-en létrehozott virtuális, márkázott farmmal érték el, amelyen keresztül a játékosok egészséges, virtuális termékeket állíthatnak elő. Az aktivitáshoz a Times Square-en felállított élő konyhabemutató és tanácsadás társult.
A Harley-Davidson egy kifejezetten nőknek szóló weboldal kifejlesztésével jutott a ranglistára, ahol a női rajongók az olyan offline eseményeket is nyomon követhették, mint a motoros tábor és a női motoros hónap eseményei.
A Kimberley-Clark U by Kotex (intim és tisztasági betét, tampon) márkája 130 helyezést ugrott előre a 8–12 éves lányokat és édesanyjukat célzó interaktív oldal felállításával, ahol speciális online fórumon nyílt, bizalmas beszélgetéseket folytathatnak szülők és gyerekek.
Ebben a tanulmányban is kiemelik a Mattel óriásplakát- és digitális kampányát, amelynek során Barbie visszafogadja Kent.
– Az elmúlt 12 hónap legsikeresebb márkái nemcsak több, változatos platformon kötötték magukhoz a hölgyeket, de alkalmat adtak nekik arra, hogy egymással és a márkákkal is párbeszédet folytassanak – mondta Melissa Lavigne-Deville, az NBC Universal elnökhelyettese.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >