A Hisense lett a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokság első hivatalos partnere
A globális szórakoztatóelektronikai és háztartási gépeket gyártó Hisense bejelentette, hogy hivatalos partnerként vesz részt az új FIFA Klubvilágbajnokság™ sorozatban. A bejelentésre a Shanghai Towerben került sor, Gianni Infantino, a FIFA elnöke, Mattias Grafström, a FIFA főtitkára és Jia Shaoqian, a Hisense csoport elnöke részvételével.
A partnerség bejelentésekor Gianni Infantino, a FIFA elnöke elmondta:
„Örömmel köszöntjük a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokság™ hivatalos partnereként a Hisense-t, egy vezető globális márkát. A Hisense elkötelezettsége az innováció és technológia iránt összhangban áll a torna víziójával, amely során a világ 32 legjobb klubcsapata gyűlik össze egy olyan felejthetetlen ünneplésre, amely forradalmasítja a klubfutballt.”
„Ez a partnerség miközben egyedülálló lehetőséget kínál a szurkolóknak, hogy kapcsolatba kerüljenek a tornával, mind a pályán, mind azon kívül, a FIFA Klubvilágbajnokság technológiai és innovációs alapjait is tovább erősíti.”
Az új 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokság™ négyévente hozza össze a világ 32 legjobb klubját. Az első tornán való partnerség tökéletes platformot nyújt a Hisense számára, hogy tovább növelje globális ismertségét a világ legnépszerűbb sportja és a résztvevő klubcsapatok rajongói körében, megmutatva számukra csúcstechnológiájú készülékeit a torna helyszínein.
Jia Shaoqian, a Hisense csoport elnöke hozzátette:
„Büszkék vagyunk arra, hogy hivatalos partnerei lehetünk a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnokságnak™, amelyben a hat konföderáció legjobb klubjai versenyeznek. Ez tökéletesen összhangban áll a Hisense bajnoki szemléletével azzal a célkitűzésünkkel, hogy világklasszis vállalattá és márkává váljunk.”
„Az AI televíziók úttörőjeként a Hisense újonnan bevezetett AI TV sorozata tökéletesen illeszkedik a FIFA Klubvilágbajnoksághoz™. A Hisense AI TV technológiai alapját a Xinghai nevű, függetlenül fejlesztett nagy modell adja, amely számos háztartási készülék kategóriájában folyamatos okos fejlesztéseket támogat, jelentősen javítva a felhasználói élményt és a piaci versenyképességet. A FIFA-val együtt a Hisense a világ közönségének nyújtja majd a legjobb Klubvilágbajnokságot™.”
A Hisense célja, hogy világklasszis vállalattá és márkává váljon, folyamatosan a legmagasabb szintű sporteseményekre fókuszálva. Azáltal, hogy hivatalos partnerként csatlakozik a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnoksághoz™, a világ új premier klubversenyéhez, a Hisense előmozdítja sportszponzorációs stratégiáját és felgyorsítja globális terjeszkedését.
A Hisense két egymást követő FIFA Világbajnokság™ és három UEFA Európa-bajnokság globális partnere volt. A vállalat intelligens termékfejlesztésre törekszik, beleértve a TV-ket, lézer TV-ket, légkondicionálókat és hűtőszekrényeket. A TV termékvonalban a Hisense egy 100 hüvelykes TV-t is bemutatott, amely AI képminőség chipet tartalmaz, így a felhasználók számára magával ragadó vizuális élményt nyújt. Hűtőszekrények és légkondicionálók esetében a Hisense ConnectLife platformja lehetővé teszi az intelligens háztartási gépek összekapcsolhatóságát, biztosítva az eszközök közötti zökkenőmentes együttműködést.
A FIFA-val való együttműködés hangsúlyozza a Hisense elkötelezettségét a korszerű háztartási technológiák iránt, amelyek célja a mindennapi élet jobbá tétele olyan innovatív termékek és technológiák segítségével, amelyek fokozzák a szurkolók élményét világszerte, és még elérhetőbbé, még izgalmasabbá teszik a futballt mindenki számára.
Kapcsolódó cikkeink
Tarolt a Hisense az idei EISA-díjátadón
Az Expert Imaging and Sound Association (EISA) összesen öt kategóriában…
Tovább olvasom >Friss kutatás: így készülnek a magyarok az EB-re
A magyarok mindössze 39 százaléka tervezi figyelemmel kísérni a 2024-es…
Tovább olvasom >A FIFA és a Visa meghosszabbította globális együttműködését
A FIFA örömmel jelenti be, hogy a digitális fizetések terén…
Tovább olvasom >További cikkeink
A visszaszámlálás elkezdődött, egy hónap múlva itt a Black Friday
Bár a hivatalos Black Friday csak egy hónap múlva, november…
Tovább olvasom >Közösen kell cselekednünk a biológiai sokféleség megőrzéséért
Az elmúlt tizenöt évben Magyarország példátlan mértékű természetvédelmi beruházásokat hajtott…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >