A hírös városba is házhoz jön a Tesco
Októbertől indul Kecskeméten és környékén a Tesco házhozszállítás. Az áruházlánc 25 új kolléga munkába állításával gondoskodik az itt élő, körülbelül 215 ezer lakos kiszolgálásáról. A házhozszállítási szolgáltatás bővítéssel országosan így már több mint 1,6 millió háztartás számára lesz elérhető – Tesco honlapján vagy mobiltelefonon keresztül – az online bevásárlás lehetősége, amelyre érdemes már most regisztrálni.
2019. szeptember 11. A tanév újraindulásával ismét besűrűsödtek a napok. Az iskola, óvoda, valamint a munka és különórák mellett a családokban egyre kevesebb idő jut a közös programokra. Az együtt töltött idő különösen értékes, ezért óriási segítség, ha a hétvégi nagy bevásárlást minél könnyebben és gyorsabban intézhetjük. Az egyre több magyar háztartást lefedő Tesco Online Bevásárlás október elején Kecskemétre, Ballószögre, Helvéciára, Nagykőrösre, Kiskunfélegyházára, Ceglédre, illetve Nyársapátra is megérkezik. Az itt lakó körülbelül 215 ezer ember így otthon, akár a kanapéról pár kattintással kiválaszthatja, mire van szüksége, az áruházlánc pedig házhoz viszi a megrendelt termékeket. A szolgáltatásra előzetesen regisztrálók két darab, kedvezményes vásárlásra jogosító kupont kapnak, amelyeket online válthatnak majd be.
25 új kolléga munkába állításával az eddigi több mint 1,5 millió mellett – a mostani bővüléssel – további 85 ezer háztartás, és egy újabb régió számára lesz elérhető az online bevásárlás lehetősége. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen és Pécs régióival együtt októbertől országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a szolgáltatás. A vásárlók kétórás idősávok kiválasztásával, akár három hétre előre is leadhatják rendelésüket a közel 20 ezerféle, a kecskeméti áruházban elérhető termékekre, amelyek kiszállítását reggel 8 és este 10 óra között kérhetik.
Az áruházlánc a technikai fejlesztései (applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan&Shop és Click&Collect szolgáltatások) mellett így az online rendelés és a házhozszállítás folyamatos bővítésével is hozzájárul a jobb és gördülékenyebb vásárlói élményhez.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >