A hipermarketek árait összehasonlító weboldalt indít az Auchan
A hazai hipermarketek árait összevető internetes oldalt indít az Auchan. A www.hiperarak.hu címen elérhető (jelenleg még nem működő) weboldalt a kereskedelmi lánc az Önszabályozó Reklámtestület korábbi ajánlásával összhangban hozza létre.
A rendszer négy áruházlánc – az Auchan, a Cora, az Interspar és a Tesco – azonos minőségű és kiszerelésű termékeinek árát hasonlítja össze. A termékek 80 százalékban tömegfogyasztási, 20 százalékban friss élelmiszercikkek. Az egymással összevethető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben találhatók – írja az Origo, mely tavaly november óta maga is végez ilyen jellegű összehasonlítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >