A hipermarketek árait összehasonlító weboldalt indít az Auchan
A hazai hipermarketek árait összevető internetes oldalt indít az Auchan. A www.hiperarak.hu címen elérhető (jelenleg még nem működő) weboldalt a kereskedelmi lánc az Önszabályozó Reklámtestület korábbi ajánlásával összhangban hozza létre.
A rendszer négy áruházlánc – az Auchan, a Cora, az Interspar és a Tesco – azonos minőségű és kiszerelésű termékeinek árát hasonlítja össze. A termékek 80 százalékban tömegfogyasztási, 20 százalékban friss élelmiszercikkek. Az egymással összevethető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben találhatók – írja az Origo, mely tavaly november óta maga is végez ilyen jellegű összehasonlítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >