A hipermarketek árait összehasonlító weboldalt indít az Auchan
A hazai hipermarketek árait összevető internetes oldalt indít az Auchan. A www.hiperarak.hu címen elérhető (jelenleg még nem működő) weboldalt a kereskedelmi lánc az Önszabályozó Reklámtestület korábbi ajánlásával összhangban hozza létre.
A rendszer négy áruházlánc – az Auchan, a Cora, az Interspar és a Tesco – azonos minőségű és kiszerelésű termékeinek árát hasonlítja össze. A termékek 80 százalékban tömegfogyasztási, 20 százalékban friss élelmiszercikkek. Az egymással összevethető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben találhatók – írja az Origo, mely tavaly november óta maga is végez ilyen jellegű összehasonlítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >