A hipermarketek árait összehasonlító weboldalt indít az Auchan
A hazai hipermarketek árait összevető internetes oldalt indít az Auchan. A www.hiperarak.hu címen elérhető (jelenleg még nem működő) weboldalt a kereskedelmi lánc az Önszabályozó Reklámtestület korábbi ajánlásával összhangban hozza létre.
A rendszer négy áruházlánc – az Auchan, a Cora, az Interspar és a Tesco – azonos minőségű és kiszerelésű termékeinek árát hasonlítja össze. A termékek 80 százalékban tömegfogyasztási, 20 százalékban friss élelmiszercikkek. Az egymással összevethető méretű áruházak nagyjából azonos körzetben találhatók – írja az Origo, mely tavaly november óta maga is végez ilyen jellegű összehasonlítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Talajmegújító mezőgazdasági képzést indít a Nestlé és a Sustainable Business Academy fiatal gazdáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romlott a GfK novemberi német fogyasztói hangulatindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
