A hipermarket vásárlói 33 tonnányi élelmiszert adományoztak rászoruló családoknak
Mindössze két nap alatt 33 tonnányi tartós élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói rászoruló családok részére. A Magyar Vöröskereszt és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett akció keretében más láncok mellett 115 Tesco áruházban gyűjtötték az önkéntesek a felajánlásokat az elmúlt hétvégén.
Az országos adománygyűjtési akció, amelyet Habsburg György, a Magyar Vöröskereszt elnöke és Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke személyesen indított el pénteken, igen eredményesen zárult, hiszen az összegyűlt, mintegy 20 millió forint értékű adományból 8-10 ezer ember kaphat csomagot még az ünnepek előtt.
Az egyik legnagyobb szabású hazai karácsonyi adománygyűjtő kampány során elsősorban tartós élelmiszert, például konzervet, száraztésztát, rizst, cukrot, bébiételt, édességet ajánlottak fel a Tesco vásárlói. Az adományokat a gyűjtés helyének közelében élő rászorulóknak juttatják el. 65 partnerszervezet (civil szervezetek, önkormányzatok) és önkénteseken keresztül jutnak el a felajánlások a rászoruló családokhoz karácsonyig. A budapesti adományok egy részét az árvíz- és vörösiszap által sújtott településeken élők részére ajánlják fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >