A hím csibék megölése ellen harcol az Aldi
Partnerségre lépett az Aldi a Plantonnal annak érdekében, hogy megakadályozza saját ellátási láncában a hím kiscsibék elpusztítását.

Technológiával harcolnak
Az Aldi Nord és az Aldi Süd a Planton biotech cég genetikai analízisét fogja használni, hogy még a keltetés előtt meghatározza a csirkék nemét. A Planton módszere, a Plantegg az inkubáció 9. napján teszi lehetővé a csirkék nemének megállapítását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >