A hím csibék megölése ellen harcol az Aldi
Partnerségre lépett az Aldi a Plantonnal annak érdekében, hogy megakadályozza saját ellátási láncában a hím kiscsibék elpusztítását.

Technológiával harcolnak
Az Aldi Nord és az Aldi Süd a Planton biotech cég genetikai analízisét fogja használni, hogy még a keltetés előtt meghatározza a csirkék nemét. A Planton módszere, a Plantegg az inkubáció 9. napján teszi lehetővé a csirkék nemének megállapítását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >