A hím csibék megölése ellen harcol az Aldi
Partnerségre lépett az Aldi a Plantonnal annak érdekében, hogy megakadályozza saját ellátási láncában a hím kiscsibék elpusztítását.

Technológiával harcolnak
Az Aldi Nord és az Aldi Süd a Planton biotech cég genetikai analízisét fogja használni, hogy még a keltetés előtt meghatározza a csirkék nemét. A Planton módszere, a Plantegg az inkubáció 9. napján teszi lehetővé a csirkék nemének megállapítását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre erősebb ellenszélben a magyar gazdaság
Hiába az élénkülő fogyasztás, a kedvezőtlen külső környezet miatt a…
Tovább olvasom >Az OKSZ kommentálta a KSH friss adatait
Áprilisban az élelmiszer és élelmiszer típusú vegyes kiskereskedelmi egységekben a…
Tovább olvasom >Szamócaellenőrzéseket tartott a Nébih a jogszerű őstermelői értékesítés védelme érdekében
Május második felében fokozott szamócaellenőrzéseket végzett a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.…
Tovább olvasom >