A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal együttműködve több mint 250 000 higiéniai és háztartási terméket igyekszik rászoruló családokhoz eljuttatni.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az akció keretében az online kereskedő a több mint 800 személyes higiéniai, háztartási és baba terméke közül január 6 és 28 között az Amazon.co.uk-n vásárolt minden két termék után egy harmadikat a Multibank jótékonysági szervezetnek adományozott.
A „You Buy, We Donate” kampány célja a higiéniai szegénység enyhítése, amely miatt – egy nemrégiben megjelent felmérés szerint – minden negyedik gyermek szokott hiányozni az iskolából.
Az akcióban többek között olyan márkák vesznek részt, mint a Dove, a Colgate, a Garnier, a L’Oréal és a Nivea.
Az adományok regionális központokba való eljutását a Palletline logisztikai vállalat biztosítja ingyenesen.
Kapcsolódó cikkeink
Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: Továbbra is lejtőn a magyar ipar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 7,3, az előző hónaphoz képest 2,3 százalékkal visszaesett az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: október 6-ától elindult a fix 3 százalékos kkv hitel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >