A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 02. 20. 18:07

Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal együttműködve több mint 250 000 higiéniai és háztartási terméket igyekszik rászoruló családokhoz eljuttatni.

A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.

Az akció keretében az online kereskedő a több mint 800 személyes higiéniai, háztartási és baba terméke közül január 6 és 28 között az Amazon.co.uk-n vásárolt minden két termék után egy harmadikat a Multibank jótékonysági szervezetnek adományozott.

A „You Buy, We Donate” kampány célja a higiéniai szegénység enyhítése, amely miatt – egy nemrégiben megjelent felmérés szerint – minden negyedik gyermek szokott hiányozni az iskolából.

Az akcióban többek között olyan márkák vesznek részt, mint a Dove, a Colgate, a Garnier, a L’Oréal és a Nivea.

Az adományok regionális központokba való eljutását a Palletline logisztikai vállalat biztosítja ingyenesen.

Kapcsolódó cikkeink