A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal együttműködve több mint 250 000 higiéniai és háztartási terméket igyekszik rászoruló családokhoz eljuttatni.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az akció keretében az online kereskedő a több mint 800 személyes higiéniai, háztartási és baba terméke közül január 6 és 28 között az Amazon.co.uk-n vásárolt minden két termék után egy harmadikat a Multibank jótékonysági szervezetnek adományozott.
A „You Buy, We Donate” kampány célja a higiéniai szegénység enyhítése, amely miatt – egy nemrégiben megjelent felmérés szerint – minden negyedik gyermek szokott hiányozni az iskolából.
Az akcióban többek között olyan márkák vesznek részt, mint a Dove, a Colgate, a Garnier, a L’Oréal és a Nivea.
Az adományok regionális központokba való eljutását a Palletline logisztikai vállalat biztosítja ingyenesen.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >Visszajönnek a klasszikus pálinkaízek
2024 igazán jó évnek számított a gyümölcsök tekintetében az Alföldön,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >