A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele az idei első negyedévben éves összevetésben.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint a bevétel 17 százalékkal, 3,805 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben, felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szereplő 13 százalékot.
A cég szempontjából valamennyi fontos térségben és országban nőtt a bevétele az első negyedévben. A legjelentősebb bevételnövekedés Európában volt, 13,9 százalékos, 757 millió euróra. Ezen belül Franciaországban 14,3 százalékos bővülést könyvelt el a Hermés, 312 millió euróra.
A cég értékesítése Japánban 10,8 százalékkal, 357 millió euróra, az ázsiai és csendes-óceáni térség egészében (Japánt nem számítva) 8,9 százalékkal, 1,920 milliárd euróra nőtt. Az amerikai kontinensen az értékesítésből származó bevétel 10,3 százalékkal, 614 millió euróra emelkedett.
A bőrtermékek és lószerszámok eladásából származó bevétel 15,5 százalékkal 1,628 milliárd euróra, a konfekció és kiegészítők eladása 11,7 százalékkal, 1,061 milliárd euróra, a selyem és textilüzletág bevétele 3,4 százalékkal, 242 millió euróra, a parfüm és szépségápolási cikkeké 3 százalékkal, 130 millió euróra, a karóráké 0,1 százalékkal, 166 millió euróra, az ékszereket és háztartási cikkeket magába foglaló ágazaté pedig 20 százalékkal, 505 milliárd euróra emelkedett az idei első három hónapban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenezer adag törődés: az Élelmiszerbank és egy budapesti partiszervíz cég összefogásával új szintre lépett az ételmentés Magyarországon
2024. november 20-án elérte a negyvenezredik adagot a Magyar Élelmiszerbank…
Tovább olvasom >Szájápolás felsőfokon
A szájápolás jelentősége folyamatosan nő, ahogy a fogyasztók egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >