A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele az idei első negyedévben éves összevetésben.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint a bevétel 17 százalékkal, 3,805 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben, felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szereplő 13 százalékot.
A cég szempontjából valamennyi fontos térségben és országban nőtt a bevétele az első negyedévben. A legjelentősebb bevételnövekedés Európában volt, 13,9 százalékos, 757 millió euróra. Ezen belül Franciaországban 14,3 százalékos bővülést könyvelt el a Hermés, 312 millió euróra.
A cég értékesítése Japánban 10,8 százalékkal, 357 millió euróra, az ázsiai és csendes-óceáni térség egészében (Japánt nem számítva) 8,9 százalékkal, 1,920 milliárd euróra nőtt. Az amerikai kontinensen az értékesítésből származó bevétel 10,3 százalékkal, 614 millió euróra emelkedett.
A bőrtermékek és lószerszámok eladásából származó bevétel 15,5 százalékkal 1,628 milliárd euróra, a konfekció és kiegészítők eladása 11,7 százalékkal, 1,061 milliárd euróra, a selyem és textilüzletág bevétele 3,4 százalékkal, 242 millió euróra, a parfüm és szépségápolási cikkeké 3 százalékkal, 130 millió euróra, a karóráké 0,1 százalékkal, 166 millió euróra, az ékszereket és háztartási cikkeket magába foglaló ágazaté pedig 20 százalékkal, 505 milliárd euróra emelkedett az idei első három hónapban.
Kapcsolódó cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >