A Henkel világszerte új vállalati arculattal és szlogennel jelenik meg

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 09. 11:33

A Henkel új vállalati arculatot vezet be, amelyet egy új szlogen tesz még teljesebbé: „Henkel – Excellence is our Passion” (Henkel – Szenvedélyünk a Kiváló teljesítmény). Új szlogenünk összefoglalja mindazt, amire vállalatunk a márkáival és munkatársaival karöltve világszerte törekszik: a legjobbak kívánunk lenni mindabban, amit teszünk. Új szlogenünk és új arculatunk egyaránt tovább erősíti a Henkel márkát az egész világon – mondta Kasper Rorsted, az igazgatóság elnöke.

A vállalat februártól vezeti be az új vállalati arculatot, amely megjelenik majd a külső kiadványokban, például az éves jelentésben és az álláshirdetés ekben, a belső kiadványokban, többek között a munkatársak számára készült vállalati újságban, az interneten és a belső vállalati honlapon, valamint a konferenciákon, szakmai vásárokon és kiállításokon, amelyeken a Henkel részt vesz.

A Henkel logó központi eleme a vállalat megjelenésének. Nagy tradícióra tekint vissza: a piros ovális alakzat először 1907-ben tűnt fel egy termék csomagolásán. 1920 óta szerepel a piros oválban a Henkel név. Az idők során , a Henkel ovált és a vállalati arculatot rendszeresen átdolgozták és korszerűsítették, legutóbb 2002-ben.

Az új vállalati arculat kulcsfontosságú elemei a modern elrendezés, a világos ábrázolás, a fehér és a piros szín dominanciája, valamint a könnyedebb tipográfia. Az új látványvilággal és a szlogennel egy nemzetközileg is sikeres, márkáival és technológiáival világszerte élenjáró vállalatként mutatjuk be a Henkelt, amelynek motivált munkatársai szenvedélyesen törekednek arra, hogy a legjobb megoldásokat nyújtsák ügyfeleinknek – részletezte Carsten Tilger, a Henkel kommunikációs igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink