A Henkel világszerte új vállalati arculattal és szlogennel jelenik meg
A Henkel új vállalati arculatot vezet be, amelyet egy új szlogen tesz még teljesebbé: „Henkel – Excellence is our Passion” (Henkel – Szenvedélyünk a Kiváló teljesítmény). Új szlogenünk összefoglalja mindazt, amire vállalatunk a márkáival és munkatársaival karöltve világszerte törekszik: a legjobbak kívánunk lenni mindabban, amit teszünk. Új szlogenünk és új arculatunk egyaránt tovább erősíti a Henkel márkát az egész világon – mondta Kasper Rorsted, az igazgatóság elnöke.
A vállalat februártól vezeti be az új vállalati arculatot, amely megjelenik majd a külső kiadványokban, például az éves jelentésben és az álláshirdetés ekben, a belső kiadványokban, többek között a munkatársak számára készült vállalati újságban, az interneten és a belső vállalati honlapon, valamint a konferenciákon, szakmai vásárokon és kiállításokon, amelyeken a Henkel részt vesz.
A Henkel logó központi eleme a vállalat megjelenésének. Nagy tradícióra tekint vissza: a piros ovális alakzat először 1907-ben tűnt fel egy termék csomagolásán. 1920 óta szerepel a piros oválban a Henkel név. Az idők során , a Henkel ovált és a vállalati arculatot rendszeresen átdolgozták és korszerűsítették, legutóbb 2002-ben.
Az új vállalati arculat kulcsfontosságú elemei a modern elrendezés, a világos ábrázolás, a fehér és a piros szín dominanciája, valamint a könnyedebb tipográfia. Az új látványvilággal és a szlogennel egy nemzetközileg is sikeres, márkáival és technológiáival világszerte élenjáró vállalatként mutatjuk be a Henkelt, amelynek motivált munkatársai szenvedélyesen törekednek arra, hogy a legjobb megoldásokat nyújtsák ügyfeleinknek – részletezte Carsten Tilger, a Henkel kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >