A Henkel ügyvezető igazgatója kapta „Az Év Menedzsere 2014” díjat
Az Év Menedzserének választotta dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatóját a Menedzserek Országos Szövetsége. A menedzserszövetség elnöksége kiemelkedő vállalatirányítási tevékenységéért, szaktudásáért, és példamutató vezető munkájáért díjazta a globális vegyipari vállalat magyar leányvállalatának vezetőjét.
Szakmai díjjal ismerték el dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatójának munkáját a 21. alkalommal megrendezett Menedzserbál és Díjátadó Gálán. „Az Év Menedzsere 2014” díjat elnyerő szakember 1996 óta dolgozik a Henkel Magyarország Kft.-nél, és pályafutása alatt több különböző pozíciót töltött be a vállalatnál. Henkeles karrierjét key account menedzserként kezdte az Adhesive Technologies üzletág lakossági- és szakipari területén, majd ugyanitt értékesítési vezetőként, később kelet-európai értékesítési igazgatóként, és üzletág-igazgatóként dolgozott. Üzletág-igazgatói pozíciója mellett 2011 óta tölti be a vállalat ügyvezető igazgatója tisztséget is. Több szervezetben is szerepet vállal: elnökségi tagja a Joint Venture Szövetségnek, a Branded Goods Associationnek, valamint tagja a TopWomanager Clubnak.
„Nagy örömmel tölt el, hogy nagyon erős mezőnyben nyertem el a díjat. Az elismerés megerősít abban, hogy jó irányba haladunk a Henkellel. Egy sikeres vezető mögött mindig áll egy profi, támogató csapat, és hálás vagyok a kollégáimnak a mindennapi munkájukért és bizalmukért” – mondta dr. Fábián Ágnes.
A menedzserszövetség elnöksége a kiemelkedő vállalatirányítási tevékenységéért, szaktudásáért, és példamutató vezetői munkájáért ítélte oda dr. Fábián Ágnesnek az elismerést. Az értékelésben szerepet kapott még az üzleti eredményesség és hatékonyság, az elmúlt időszakban elért sikerek, valamint a vállalati elismertség.
Dr. Fábián Ágnes hozzátette: mind az anyavállalat, mind pedig a két gyárat is működtető magyar leányvállalat sikeres évet zárt 2014-ben. A Henkel árbevétele 16,428 milliárd euróra nőtt, míg az üzemi eredmény 2,9 százalékkal 2,588 milliárd euróra emelkedett.
Középpontban a sokszínűség
A Henkel stratégiájában kiemelt szerepet kap a sokszínűség, a sokszínű – nemzetiség, nemek és életkor szerint is vegyes – csapatok jobb eredményeket érnek el, és versenyelőnyt jelentenek a vállalat számára. A vállalaton belül a menedzserek közel 33 százaléka nő, top menedzseri pozíciókban pedig közel 21 százalék az arányuk. A vállalat célja, hogy ezek az arányok évről-évre növekedjenek. A magyar leányvállalat pedig különösen szép eredménnyel rendelkezik e tekintetben: a női vezetők aránya a Henkel Magyarország menedzsmentjében 42 százalék.
Fábián Ágnes személyesen is fontosnak tartja, hogy a jövő vezetőit szakmai tapasztalataival segítse, a Phd- és MBA-fokozatot szerzett szakember rendszeresen tart előadásokat olyan felsőoktatási intézményekben, mint a Budapesti Corvinus Egyetem, az Andrássy Egyetem vagy a Budapesti Gazdasági Főiskola Külgazdasági Kara.
„Szívügyemnek tekintem a fiatal szakmai utánpótlás támogatását is. Örömmel teszek mindig eleget felsőoktatási intézmény felkérésének, legyen szó óraadásról, szakmai kerekasztal-beszélgetésekről vagy vizsgabizottsági feladatokról” – emelte ki dr. Fábián Ágnes.
Kapcsolódó cikkeink
Újra PET-kalózok szálltak vízre a Tisza-tó megtisztításáért
Június közepén immár hatodik alkalommal rendezték meg a Tisza-tavi PET…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >Henkel Magyarország: Karrier, értékek, időtálló bizalom
A világ egyik legátfogóbb munkáltatói márkakutatása, a Randstad Employer Brand…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >