A Henkel segít a krízisben is
A Henkel fogyasztói kampányával 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt: a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, a Magyar Vöröskeresztet, az Országos Mentőszolgálat Alapítványt, az Összefogás a Kórházi Dolgozókért Alapítványt, valamint a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt.
Az egész világot sújtó koronavírus-járvány rendkívüli helyzetet teremtett mindenki számára. Sokan néznek szembe nehézségekkel, ezért a segítő szándék és összefogás nélkülözhetetlen. Az egészségügy az egyik leginkább leterhelt szektor.A járvány elleni küzdelemben rengeteg orvos és ápoló áldozatos munkájára van szükség, ezért az ő támogatásuk kulcsfontosságú.
A Henkel Magyarország három üzletága által megálmodott „A segítség nem marad el!” elnevezésű fogyasztói kampány keretében 10 millió forinttal támogat öt, a járvány elleni védekezésben aktív alapítványt. Ennek a kampánynak a fogyasztók is aktív részesei, hiszen szavazatukkal dönthetnek arról, hogy a felajánlott összeg milyen arányban kerüljön szétosztásra az öt szervezet között.
A promóció már elindult és egészen július végéig tart, ezen időszak alatt adhatja le a közönség szimpátia szavazatát az öt alapítvány egyikére a kampány www.henkelpromo.hu weboldalán. Minden szavazat számít, egyetlen szavazat is sokat ér.
A kampány kommunikációs anyagain a három üzletág nagy márkái jelennek meg, mint a Fa, Schwarzkopf, Persil, Silan, Ceresit és Pritt, hogy minél szélesebb vásárlói réteghez eljuthasson a kampány üzenete.
A fogyasztói kampány során felajánlott 10 millió Ft-os pénzbeli támogatás a vállalat átfogó nemzetközi szolidaritási programján felül járul hozzá öt hazai járvány elleni küzdelemben aktív alapítvány tevékenységéhez. A Henkel globális szolidaritási program keretén belül a Henkel Magyarország két gyárával és három üzletágával együttesen, 2 kórháznak, valamint 9 segélyszervezetnek és alapítványnak nyújtott már termékadományt közel 150 millió forint értékben az elmúlt hetekben.
Kapcsolódó cikkeink
Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >Az Auchan több mint 1 milliárd forinttal támogatta a közösségeket 2024-ben
Az Auchan Magyarország 2024-ben összesen 1 milliárd 10 millió forint…
Tovább olvasom >Hazai utazásokra fejenként átlagosan 105 000 Ft-ot szánunk
A gazdaságilag aktív korú magyarok 60 százaléka tudott az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >