A Henkel segít a krízisben is
A Henkel fogyasztói kampányával 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt: a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, a Magyar Vöröskeresztet, az Országos Mentőszolgálat Alapítványt, az Összefogás a Kórházi Dolgozókért Alapítványt, valamint a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt.
Az egész világot sújtó koronavírus-járvány rendkívüli helyzetet teremtett mindenki számára. Sokan néznek szembe nehézségekkel, ezért a segítő szándék és összefogás nélkülözhetetlen. Az egészségügy az egyik leginkább leterhelt szektor.A járvány elleni küzdelemben rengeteg orvos és ápoló áldozatos munkájára van szükség, ezért az ő támogatásuk kulcsfontosságú.
A Henkel Magyarország három üzletága által megálmodott „A segítség nem marad el!” elnevezésű fogyasztói kampány keretében 10 millió forinttal támogat öt, a járvány elleni védekezésben aktív alapítványt. Ennek a kampánynak a fogyasztók is aktív részesei, hiszen szavazatukkal dönthetnek arról, hogy a felajánlott összeg milyen arányban kerüljön szétosztásra az öt szervezet között.
A promóció már elindult és egészen július végéig tart, ezen időszak alatt adhatja le a közönség szimpátia szavazatát az öt alapítvány egyikére a kampány www.henkelpromo.hu weboldalán. Minden szavazat számít, egyetlen szavazat is sokat ér.
A kampány kommunikációs anyagain a három üzletág nagy márkái jelennek meg, mint a Fa, Schwarzkopf, Persil, Silan, Ceresit és Pritt, hogy minél szélesebb vásárlói réteghez eljuthasson a kampány üzenete.
A fogyasztói kampány során felajánlott 10 millió Ft-os pénzbeli támogatás a vállalat átfogó nemzetközi szolidaritási programján felül járul hozzá öt hazai járvány elleni küzdelemben aktív alapítvány tevékenységéhez. A Henkel globális szolidaritási program keretén belül a Henkel Magyarország két gyárával és három üzletágával együttesen, 2 kórháznak, valamint 9 segélyszervezetnek és alapítványnak nyújtott már termékadományt közel 150 millió forint értékben az elmúlt hetekben.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >