A Henkel segít a krízisben is
A Henkel fogyasztói kampányával 10 millió forinttal támogat öt, a koronavírus-járvány elleni küzdelemben aktív alapítványt: a Magyar Máltai Szeretetszolgálatot, a Magyar Vöröskeresztet, az Országos Mentőszolgálat Alapítványt, az Összefogás a Kórházi Dolgozókért Alapítványt, valamint a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítványt.
Az egész világot sújtó koronavírus-járvány rendkívüli helyzetet teremtett mindenki számára. Sokan néznek szembe nehézségekkel, ezért a segítő szándék és összefogás nélkülözhetetlen. Az egészségügy az egyik leginkább leterhelt szektor.A járvány elleni küzdelemben rengeteg orvos és ápoló áldozatos munkájára van szükség, ezért az ő támogatásuk kulcsfontosságú.
A Henkel Magyarország három üzletága által megálmodott „A segítség nem marad el!” elnevezésű fogyasztói kampány keretében 10 millió forinttal támogat öt, a járvány elleni védekezésben aktív alapítványt. Ennek a kampánynak a fogyasztók is aktív részesei, hiszen szavazatukkal dönthetnek arról, hogy a felajánlott összeg milyen arányban kerüljön szétosztásra az öt szervezet között.
A promóció már elindult és egészen július végéig tart, ezen időszak alatt adhatja le a közönség szimpátia szavazatát az öt alapítvány egyikére a kampány www.henkelpromo.hu weboldalán. Minden szavazat számít, egyetlen szavazat is sokat ér.
A kampány kommunikációs anyagain a három üzletág nagy márkái jelennek meg, mint a Fa, Schwarzkopf, Persil, Silan, Ceresit és Pritt, hogy minél szélesebb vásárlói réteghez eljuthasson a kampány üzenete.
A fogyasztói kampány során felajánlott 10 millió Ft-os pénzbeli támogatás a vállalat átfogó nemzetközi szolidaritási programján felül járul hozzá öt hazai járvány elleni küzdelemben aktív alapítvány tevékenységéhez. A Henkel globális szolidaritási program keretén belül a Henkel Magyarország két gyárával és három üzletágával együttesen, 2 kórháznak, valamint 9 segélyszervezetnek és alapítványnak nyújtott már termékadományt közel 150 millió forint értékben az elmúlt hetekben.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldség-gyümölcs ételmentő csomagokat vizsgáltak a Nébih szakemberei
Ötödik alkalommal szervezte meg szokásos adventi élelmiszer-adományozási programját a Mészáros…
Tovább olvasom >Karácsonyi adománygyűjtést szervez a Magyar Vöröskereszt az Auchan áruházakban
A Magyar Vöröskereszt december két hétvégéjén az Auchanban gyűjt adományokat…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >