A Henkel reklámszerződést kötött Talmácsi Gábor gyorsasági motoros világbajnokkal
A lendületes, utolérhetetlen Talma kiválóan képviselheti a Schwarzkopf és a Henkel termékekkel a stílusos, jól ápolt, sportos férfit.
Talmácsi Gábor szerint a
Henkel olyan márkák gyártója, amelyeket
mindenki ismer és becsül, így örömére
szolgál, hogy együttműködhet a céggel.
2008-ban Talma különböző BTL kampányokban a
Henkel olyan jelentős kozmetikai márkáit képviseli,
mint például a Schauma, a Taft, a Vademecum és a
Fa, amelyek a hajápolás és hajformázás,
valamint a száj- és testápolás területén
világszerte vezető piaci szerepet töltenek be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >