A Henkel reklámszerződést kötött Talmácsi Gábor gyorsasági motoros világbajnokkal
A lendületes, utolérhetetlen Talma kiválóan képviselheti a Schwarzkopf és a Henkel termékekkel a stílusos, jól ápolt, sportos férfit.
Talmácsi Gábor szerint a
Henkel olyan márkák gyártója, amelyeket
mindenki ismer és becsül, így örömére
szolgál, hogy együttműködhet a céggel.
2008-ban Talma különböző BTL kampányokban a
Henkel olyan jelentős kozmetikai márkáit képviseli,
mint például a Schauma, a Taft, a Vademecum és a
Fa, amelyek a hajápolás és hajformázás,
valamint a száj- és testápolás területén
világszerte vezető piaci szerepet töltenek be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >