A Henkel reklámszerződést kötött Talmácsi Gábor gyorsasági motoros világbajnokkal
A lendületes, utolérhetetlen Talma kiválóan képviselheti a Schwarzkopf és a Henkel termékekkel a stílusos, jól ápolt, sportos férfit.
Talmácsi Gábor szerint a
Henkel olyan márkák gyártója, amelyeket
mindenki ismer és becsül, így örömére
szolgál, hogy együttműködhet a céggel.
2008-ban Talma különböző BTL kampányokban a
Henkel olyan jelentős kozmetikai márkáit képviseli,
mint például a Schauma, a Taft, a Vademecum és a
Fa, amelyek a hajápolás és hajformázás,
valamint a száj- és testápolás területén
világszerte vezető piaci szerepet töltenek be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >