A Henkel reklámszerződést kötött Talmácsi Gábor gyorsasági motoros világbajnokkal
A lendületes, utolérhetetlen Talma kiválóan képviselheti a Schwarzkopf és a Henkel termékekkel a stílusos, jól ápolt, sportos férfit.
Talmácsi Gábor szerint a
Henkel olyan márkák gyártója, amelyeket
mindenki ismer és becsül, így örömére
szolgál, hogy együttműködhet a céggel.
2008-ban Talma különböző BTL kampányokban a
Henkel olyan jelentős kozmetikai márkáit képviseli,
mint például a Schauma, a Taft, a Vademecum és a
Fa, amelyek a hajápolás és hajformázás,
valamint a száj- és testápolás területén
világszerte vezető piaci szerepet töltenek be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >