A Henkel reklámszerződést kötött Talmácsi Gábor gyorsasági motoros világbajnokkal
A lendületes, utolérhetetlen Talma kiválóan képviselheti a Schwarzkopf és a Henkel termékekkel a stílusos, jól ápolt, sportos férfit.
Talmácsi Gábor szerint a
Henkel olyan márkák gyártója, amelyeket
mindenki ismer és becsül, így örömére
szolgál, hogy együttműködhet a céggel.
2008-ban Talma különböző BTL kampányokban a
Henkel olyan jelentős kozmetikai márkáit képviseli,
mint például a Schauma, a Taft, a Vademecum és a
Fa, amelyek a hajápolás és hajformázás,
valamint a száj- és testápolás területén
világszerte vezető piaci szerepet töltenek be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >