A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány.
A „Pink Október” névre keresztelt mozgalom hosszú évek óta az emlőrák elleni küzdelem és a mellrák kutatás támogatását célozza meg. Ez a rózsaszínbe borított hónap minden évben arról szól, hogy felhívja a figyelmet az emlőrák elleni harcra, valamint az egészséges életmód és a rendszeres szűrés fontosságára.
A mellrák az egyik leggyakrabban előforduló női daganatos megbetegedés. Hazánkban évente átlagosan körülbelül 9500 új esetet diagnosztizálnak, melyek nagy része a korai felismerés szakaszában akár teljes sikerrel gyógyítható. Éppen ezért az edukáció és a megelőzés hangsúlyozása ezen a téren kiemelten fontos.
Felelős nagyvállalatként a Henkel Magyarország több ponton is erősíti társadalmi szerepvállalását és mivel Consumer Brands portfóliója leginkább a női közönséget célozza meg, ezért elkötelezett amellett, hogy egy, a nőket érintő súlyos betegségre hívja fel a figyelmet. A vállalat 2023-ban a mellrák elleni küzdelemben való részvételt tűzte ki zászlajára és a tavalyi eredmények után a Pink Október kampány idén is megvalósításra kerül.
A kampány ezúttal is három fő pillérre épül:
Edukáció: a fogyasztók, a munkavállalók, illetve az érintettek minél szélesebb körben való tájékoztatása, ezen keresztül pedig az önvizsgálatra és a szűrővizsgálatok fontosságára való figyelemfelhívás mind bolti, mind pedig online felületeken egyaránt.
Támogatás: a tavalyi eredményes dm-drogerie markt partneri együttműködést folytatva a fogyasztói promóció keretein belül egész októberben minden egyes dm üzletben, vagy a dm webshopon vásárolt Henkel Magyarország Kft. által forgalmazott termék után a Henkel 5 Forintot ajánl fel az Emlőrák Gyógyításáért Alapítványszámára, amelyet kiegészít 3.000.000 Ft-ra, hogy ezzel is segítse munkájukat és felhívja a figyelmet az évenkénti szűrés fontosságára. Az Uzsoki utcai kórház alapítványa a magyarországi emlőrákkutatás és gyógyítás fejlesztésével, a témával foglalkozó szakemberek, szervezetek tömörítésével és támogatásával, valamint a nemzetközi együttműködési lehetőségek feltárásával foglalkozik.
Ingyenes szűrés: idén októberben is útjára indult az a szűrőbusz, amely ezúttal is négy magyarországi városba – Budapestre, Nyíregyházára, Szegedre és Győrbe viszi el az ingyenes szűrővizsgálat lehetőségét. A vizsgálatok a FUJIFILM Hungary Kft. által biztosított csúcskategóriás ultrahanggal történnek.
Természetesen saját munkavállalóiról sem feledkezik meg a Henkel Magyarország. A kampány a fogyasztói kommunikáció mellett a vállalat belső berkein belül is hangsúlyos szerepet kap, alkalmazottjai számára idén a Dr. Rose Magánkorházban biztosít preventív szűrést és szakvizsgálatot. Ezzel is még inkább kiszélesítve a Henkel által biztosított munkavállalói egészség és jóllét juttatások körét.
Ne feledjük, hogy egészségünk az egyik legfontosabb kincsünk, és a rendszeres szűrővizsgálatok segíthetnek megőrizni azt. Tegyünk együtt a mellrák ellen! – hirdeti idén is a Henkel Magyarország Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Elindult a magyar utakon a rózsaszín kamion, ami a mellrák elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet
Október 9-én elindult a magyar utakon is a Waberer’s Csoport…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >