A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett a vállalat márkái közül a Persil, a Perwoll, és a Somat is Superbrands díjban részesült.
A Superbrands díj Magyarországon 2004 óta évente kerül átadásra, és az egyik legtekintélyesebb márkaelismerésnek számít. A Superbrands Program keretei között egy független szakértői grémium komplex, adatalapú értékelési rendszer alapján választja ki a kiemelkedő márkákat, amelyek több szempontból is bizonyítják a kiválóságot: piaci jelenlét, fogyasztói bizalom, innováció, márkaépítés és társadalmi felelősségvállalás terén. A díj a fogyasztók számára garanciát jelent a minőségre és megbízhatóságra, míg a márkák számára elismerést és motivációt a folyamatos fejlődésre.
Nemcsak a termékmárkák, hanem a vállalatok is részesülhetnek a Superbrands elismerésben: a Henkel Magyarország 2008 óta minden évben elnyerte a Business Superbrands díjat, amely a kiemelkedő üzleti teljesítményt és vállalati márkaépítést díjazza.
„Nagy büszkeség számunkra, hogy vállalatunk évről-évre kiérdemli a Business Superbrands díjat, és hogy ikonikus termékmárkáink, mint a Persil, a Perwoll és a Somat, újra és újra a fogyasztók és szakma által elismert Superbrands cím birtokosai. Ez a visszaigazolás nemcsak öröm, hanem megerősítés, hogy érdemes a minőség, az értékteremtő innováció és az elkötelezett társadalmi felelősségvállalás útját járni”
– mondta Dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója.
Persil – 18 év a minőség és megbízhatóság élvonalában
A Henkel ikonikus mosószermárkája idén immáron 18. alkalommal részesült a rangos Superbrands elismerésben. Ezzel a kitüntetéssel a márka ismételten bizonyította, hogy hosszú távon is kiemelkedő minőséget és megbízhatóságot képvisel. A Persil „Add a legtöbbet magadból” szlogenje tükrözi a márka elkötelezettségét: ahogyan fogyasztói is a mindennapokban a legtöbbet adják magukból, úgy a Persil is a mosás során. A márka folyamatosan fejleszti termékeit, a legmodernebb technológiák alkalmazásával biztosítva minden mosás alkalmával a mélyreható tisztaságot és a hosszan tartó frissességet. A Persil emellett társadalmi felelősségvállalásában is példamutató. A tavaly elindított #tisztaörömegyenlőesélyek kampány célja, hogy a tiszta ruhákon keresztül lehetőséget teremtsen a sportolni vágyó, hátrányos helyzetű gyermekek számára. A tavaly nyári kampányban minden eladott Persil termék után 20 forintot ajánlottak fel rászorulóknak, elősegítve ezzel az egyenlőbb esélyeket nemcsak a sportpályán, hanem az élet minden területén.
Somat – új belépőként a Superbrands élvonalában
A Somat idén először nyerte el a rangos Superbrands díjat, amely elismeri a márka több mint öt évtizedes innovációs múltját és piacformáló szerepét a gépi mosogatás területén. A márka folyamatos fejlesztésekkel biztosítja a ragyogó, foltmentes edényeket, amelyek mögött erős marketingkampányok és fogyasztói edukáció állnak. 2024-ben a Somat sikeresen megszólította a fiatalabb generációt is a Fluor Tomival közös digitális kampányával, valamint a Somat 5in1 kapszulák és mosogatószer-adalékanyagok tovább erősítették a piaci pozíciót. A novemberi, Krausz Gábor sztárséffel közös főzős tematikájú márkaesemény különleges lezárása volt az évnek. A Somat márka elkötelezett célja, hogy megismertesse a hatékony gépi mosogatást, mely könnyen elsajátítható.
Perwoll – a fenntartható divat élharcosa
A Perwoll 2025-ben már tizenkettedik alkalommal érdemelte ki a Superbrands díjat. A márka missziója, hogy meghosszabbítsa a ruhák életét, segítse megőrizni színüket és szálaik eredeti állapotát. Ezt a fenntartható divat iránti elkötelezettséget a Perwoll aktív kommunikációja és eseményei is tükrözik. A #Rethinkfashion és #RethinkNew kampányok célja, hogy a „slow fashion” életmód minél több emberhez eljusson – arra ösztönözve a fogyasztókat, hogy ne mindig újat vásároljanak, hanem törődjenek kedvenc ruhadarabjaikkal. Ennek jegyében idén már harmadik alkalommal rendezték meg a Perwoll Fenntartható Divat napját a Magyar Nemzeti Múzeumban, amely kiemelt figyelmet szentel a környezettudatos öltözködésnek és a divatipar fenntartható jövőjének.
A Henkel és márkái számára a Superbrands elismerés nemcsak díj, hanem folyamatos elkötelezettség a kiválóság, a tradícióik tiszteletben tartásával a megújulás és társadalmi felelősségvállalás mellett. A fogyasztók és a szakma visszaigazolása megerősíti, hogy a Henkel Magyarország vezető szereplőként formálja a piacot és hozzájárul a fenntartható jövőhöz.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét Business Superbrands elismerést kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesületet (MLE) 2025 júniusában ismét Business Superbrands…
Tovább olvasom >A divat újragondolása a Perwoll támogatásával
Idén már harmadik alkalommal került megrendezésre a Fenntartható Divat Napja…
Tovább olvasom >A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >