A Henkel a fenntarthatóságért küzd
A Henkel ProNature termékcsaládja az innováció és a fenntarthatóság ötvözésével jelenik meg és kínálja tisztítószereit a fogyasztók számára. A márka folytatva a tavaly megkezdett együttműködést ebben az évben is 3 millió forinttal támogatja a 10 millió Fa Alapítvány faültetési programját.
A mosó- és háztartási tisztítószerek piacán az öko szegmens térnyerése növekvő tendenciát mutat, és a tudatosan fenntartható termékeket előnyben részesítő vásárlók száma is egyre emelkedik. A ProNature portfóliója a megbízható Henkel márkák bizonyítottan jó minőségű tisztítási teljesítményét kínálja még fenntarthatóbb módon a „Tiszta otthon, tiszta bolygó” üzenet kommunikálásával. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a ProNature termékcsalád már jelen van a gépi- és kézi mosogatószerek, a toalett blokkok és toalett tisztítók, az ablaktisztítók és a fürdőszobatisztítók piacán. A ProNature szortiment nyolc, Clin, Bref, Pur és Somat márkaterméket tartalmaz, a termékek több fenntartható és természetes eredetű összetevő felhasználásával készülnek*. Ezenkívül csomagolásuk újrahasznosított műanyagot, és kartont, valamint Social Plastic®-ot** tartalmaz. A ProNature egyes termékei az „Ecolabel” címkét is magunkon viselik.
A ProNature szortiment legújabb tagja a Somat All in 1 gépi mosogatógél, mely 100 százalékban újrahasznosított polietilénből (rPE) készült flakonnal és az 50 százalékban újrahasznosított polipropilénből (rPP) készült záróelemmel a legmagasabb szintű fenntarthatósági standardoknak felel meg.
A ProNature termékcsalád fenntartható és felelősségteljes kezdeményezésként idén is a 10 millió Fa Alapítvánnyal működik együtt és 3 millió forint értékben több, mint 2000 db facsemetét vásárol. A kis fák egy részét már a Henkel munkatársai közösen el is ültettek Budapesten a IV kerületben. A természetbarát kezdeményezésbe a márka vásárlóit is bevonja, így akik december 18-ig a Tesco üzletekben ProNature termékeket vásárolnak támogatják a faültetési programot.
„A Henkelnél a fenntarthatóság nélkülözhetetlen része tevékenységünknek, aktívan kívánunk hozzájárulni a klímavédelemhez, egyik legfőbb törekvésünk, hogy 2040-re klímapozitív vállalattá váljunk. Éppen ezért fontos számunkra, hogy innovatív termékeink mellett egyéb módon is tegyünk környezetünkért. Ismert tény a fák és erdők pozitív szerepe a bioszféra globális folyamataiban éppúgy, mint a helyi környezeti viszonyok alakításában, így nagy örömmel folytatjuk a tavaly megkezdett együttműködésünket a 10 millió Fa Alapítvánnyal”
– mondja Lukáš Hájek, a Henkel Magyarország Laundry & Home Care üzletág igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az Alfa Group gyorsítaná az ingatlanok zöld átállását Magyarországon
Jelentősen fel kell gyorsítani a hazai ingatlanpiac ESG követelményeknek való…
Tovább olvasom >Hamarosan elkészül a második európai Heatcube a KALL Ingredients magyarországi telephelyén
A Kyoto Group bejelentése szerint jelentős előrehaladást ért el a…
Tovább olvasom >Új ESG-részletszabályok jelentek meg
Augusztus 15-én kihirdetésre kerültek azok a végrehajtási rendeletek, amelyek pontos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >