A Henkel a fenntarthatóságért küzd
A Henkel ProNature termékcsaládja az innováció és a fenntarthatóság ötvözésével jelenik meg és kínálja tisztítószereit a fogyasztók számára. A márka folytatva a tavaly megkezdett együttműködést ebben az évben is 3 millió forinttal támogatja a 10 millió Fa Alapítvány faültetési programját.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/12/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2021-12-03-0.15.36-300x223.png)
Fenntartható termékcsalád
A mosó- és háztartási tisztítószerek piacán az öko szegmens térnyerése növekvő tendenciát mutat, és a tudatosan fenntartható termékeket előnyben részesítő vásárlók száma is egyre emelkedik. A ProNature portfóliója a megbízható Henkel márkák bizonyítottan jó minőségű tisztítási teljesítményét kínálja még fenntarthatóbb módon a „Tiszta otthon, tiszta bolygó” üzenet kommunikálásával. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a ProNature termékcsalád már jelen van a gépi- és kézi mosogatószerek, a toalett blokkok és toalett tisztítók, az ablaktisztítók és a fürdőszobatisztítók piacán. A ProNature szortiment nyolc, Clin, Bref, Pur és Somat márkaterméket tartalmaz, a termékek több fenntartható és természetes eredetű összetevő felhasználásával készülnek*. Ezenkívül csomagolásuk újrahasznosított műanyagot, és kartont, valamint Social Plastic®-ot** tartalmaz. A ProNature egyes termékei az „Ecolabel” címkét is magunkon viselik.
A ProNature szortiment legújabb tagja a Somat All in 1 gépi mosogatógél, mely 100 százalékban újrahasznosított polietilénből (rPE) készült flakonnal és az 50 százalékban újrahasznosított polipropilénből (rPP) készült záróelemmel a legmagasabb szintű fenntarthatósági standardoknak felel meg.
A ProNature termékcsalád fenntartható és felelősségteljes kezdeményezésként idén is a 10 millió Fa Alapítvánnyal működik együtt és 3 millió forint értékben több, mint 2000 db facsemetét vásárol. A kis fák egy részét már a Henkel munkatársai közösen el is ültettek Budapesten a IV kerületben. A természetbarát kezdeményezésbe a márka vásárlóit is bevonja, így akik december 18-ig a Tesco üzletekben ProNature termékeket vásárolnak támogatják a faültetési programot.
„A Henkelnél a fenntarthatóság nélkülözhetetlen része tevékenységünknek, aktívan kívánunk hozzájárulni a klímavédelemhez, egyik legfőbb törekvésünk, hogy 2040-re klímapozitív vállalattá váljunk. Éppen ezért fontos számunkra, hogy innovatív termékeink mellett egyéb módon is tegyünk környezetünkért. Ismert tény a fák és erdők pozitív szerepe a bioszféra globális folyamataiban éppúgy, mint a helyi környezeti viszonyok alakításában, így nagy örömmel folytatjuk a tavaly megkezdett együttműködésünket a 10 millió Fa Alapítvánnyal”
– mondja Lukáš Hájek, a Henkel Magyarország Laundry & Home Care üzletág igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >KPMG: a magyarországi nagyvállalatok 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági jelentést
A legnagyobb 100 magyarországi nagyvállalat 78 százaléka készített tavaly fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >