A helyszínen tárgyal partnereivel a TESCO
A TESCO Global Zrt. a Hungexpóval kötött megállapodás részeként idén első alkalommal már mint együttműködő partner jelenik meg a Foodapest rendezvényen.
– A legnagyobb hazai kereskedőcég fontosnak tartja – mondta Molnár Judit, a cég bevételfejlesztési vezetője –, hogy jelen legyen egy ilyen horderejű rendezvényen, és lehetőség szerint ápolja a kapcsolatot a beszállítókkal. Külön kiállítási standdal nem jelentkezünk, viszont a stratégiai fontosságú területek beszerzői a Hungexpo által felajánlott VIP Lounge részben folytatnak majd tárgyalásokat, megbeszéléseket a gyártókkal, illetve szállítókkal. Beszerzőink számára is fontosak azok a termékfejlesztések és termékújdonságok, amelyekkel találkoznak a kiállításon, és reményeink szerint utána majd áruházaik polcain is.
Az együttműködés részeként a TESCO a Foodapest rendezvény részleteiről heti hírlevelében ad tájékoztatást, amely jelenleg 670 000 regisztrált felhasználóhoz jut el.
A Foodapest keretében megrendezésre kerülő Szerelmem a trade marketing konferencián pedig a TESCO képviseletében Molnár Judit előadást tart egy tavaly októberben, Barcelonában megrendezett nemzetközi instore-konferencia tapasztalataiból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >