A helyszínen tárgyal partnereivel a TESCO
A TESCO Global Zrt. a Hungexpóval kötött megállapodás részeként idén első alkalommal már mint együttműködő partner jelenik meg a Foodapest rendezvényen.
– A legnagyobb hazai kereskedőcég fontosnak tartja – mondta Molnár Judit, a cég bevételfejlesztési vezetője –, hogy jelen legyen egy ilyen horderejű rendezvényen, és lehetőség szerint ápolja a kapcsolatot a beszállítókkal. Külön kiállítási standdal nem jelentkezünk, viszont a stratégiai fontosságú területek beszerzői a Hungexpo által felajánlott VIP Lounge részben folytatnak majd tárgyalásokat, megbeszéléseket a gyártókkal, illetve szállítókkal. Beszerzőink számára is fontosak azok a termékfejlesztések és termékújdonságok, amelyekkel találkoznak a kiállításon, és reményeink szerint utána majd áruházaik polcain is.
Az együttműködés részeként a TESCO a Foodapest rendezvény részleteiről heti hírlevelében ad tájékoztatást, amely jelenleg 670 000 regisztrált felhasználóhoz jut el.
A Foodapest keretében megrendezésre kerülő Szerelmem a trade marketing konferencián pedig a TESCO képviseletében Molnár Judit előadást tart egy tavaly októberben, Barcelonában megrendezett nemzetközi instore-konferencia tapasztalataiból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >