A helyszínen tárgyal partnereivel a TESCO
A TESCO Global Zrt. a Hungexpóval kötött megállapodás részeként idén első alkalommal már mint együttműködő partner jelenik meg a Foodapest rendezvényen.
– A legnagyobb hazai kereskedőcég fontosnak tartja – mondta Molnár Judit, a cég bevételfejlesztési vezetője –, hogy jelen legyen egy ilyen horderejű rendezvényen, és lehetőség szerint ápolja a kapcsolatot a beszállítókkal. Külön kiállítási standdal nem jelentkezünk, viszont a stratégiai fontosságú területek beszerzői a Hungexpo által felajánlott VIP Lounge részben folytatnak majd tárgyalásokat, megbeszéléseket a gyártókkal, illetve szállítókkal. Beszerzőink számára is fontosak azok a termékfejlesztések és termékújdonságok, amelyekkel találkoznak a kiállításon, és reményeink szerint utána majd áruházaik polcain is.
Az együttműködés részeként a TESCO a Foodapest rendezvény részleteiről heti hírlevelében ad tájékoztatást, amely jelenleg 670 000 regisztrált felhasználóhoz jut el.
A Foodapest keretében megrendezésre kerülő Szerelmem a trade marketing konferencián pedig a TESCO képviseletében Molnár Judit előadást tart egy tavaly októberben, Barcelonában megrendezett nemzetközi instore-konferencia tapasztalataiból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >