A Helia-D-vel forgatott Zséda

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 09. 11:35

Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott oldaláról mutatkozik be: ezúttal nemcsak hangját mutatta meg, hanem szeretteit és legközelebbi barátait is. Az énekesnő édesanyjával és közeli barátnőivel forgatott reklámfilmet a Helia-D újdonságához, a Cell Concept pigmentfolthalványító fényvédőhöz – a végeredmény pedig egyszerre megható, friss és végtelenül őszinte.

„Szerettünk volna őszinte, egyszerű, jókedvű élethelyzeteket megmutatni – olyan pillanatokat, amitől egy nyár emlékezetes, szép marad”

– meséli Zséda. –

„És azt is, hogy a Helia-D mennyire természetesen van jelen az életünkben évtizedek óta. A nagymamám, anyukám is Helia-D-t használt. Ez a természetes könnyedség és családias hangulat így, a szeretteimmel együtt tudott megszületni.”

A reklámfilm rendezője Csepeli Eszter, akivel Zséda korábban már a Fantom című videóklipjén is együtt dolgozott. Ezúttal nem szerelem került középpontba, hanem a hétköznapok szerethető szépsége, egy olyan női világ, amelyben az önazonosság, a gondoskodás és a belülről fakadó szépség van fókuszban.

„Szerintem nagyon fontos, hogy a nők támogassák, emeljék egymást, hogy legyen egy olyan megtartó női közösség, amire mindig lehet számítani. Én nagyon büszke vagyok arra, hogy olyan barátnők, kollégák vesznek körül, akikkel megoszthatom az álmaimat – és ők is megosztják velem a sajátjaikat”

– mondja Zséda.

A videó nemcsak látványos, hanem fontos üzenetet is közvetít: az öngondoskodás fontos része a bőrápolás, aminek a fényvédelem az alapja. A Cell Concept fényvédő megvédi a bőrt a káros UVA- és UVB-sugárzástól és halványítja a már meglévő pigmentfoltokat, miközben kellemes, könnyed textúrájával a mindennapi arcápolási rutin része lehet.

„Mivel nagyon világos bőröm van, a fényvédelem számomra alapvetés, amióta csak az eszemet tudom” – árulja el az énekesnő. – „Nemcsak nyáron, nemcsak a strandon, hanem mindig használok fényvédőt. Korábban csak a leégéstől féltem, de ma már tudom, hogy a ráncok és a pigmentfoltok kialakulásáért is nagyrészt a fényvédelem nélküli napozás a felelős.”

A reklámfilm olyan, mintha bepillantást nyernénk Zséda valódi életébe. „Amikor a virágokat rendeztük anyukámmal, vagy a barátnőkkel macaron partiztunk, el is felejtettem, hogy forog a kamera” – nevet Zséda. – „Benne tudtam volna maradni órákra egy-egy jelenetben. Kivéve a medence melletti perceket – az áprilisi forgatás napján alig volt 15 fok, mikor fürdőruhában kellett mosolyognom. De fényvédő akkor is volt rajtam!”

A videó a Helia-D közösségi felületein és online csatornáin is elérhető, és már most rengeteg pozitív visszajelzést kapott. Nem véletlen – ebben a pár percben benne van egy egész nyár, és talán egy kicsit minden nő vágya is: önazonosnak, szabadnak lenni és kapcsolódni.

Kapcsolódó cikkeink