A Helia-D-vel forgatott Zséda
Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott oldaláról mutatkozik be: ezúttal nemcsak hangját mutatta meg, hanem szeretteit és legközelebbi barátait is. Az énekesnő édesanyjával és közeli barátnőivel forgatott reklámfilmet a Helia-D újdonságához, a Cell Concept pigmentfolthalványító fényvédőhöz – a végeredmény pedig egyszerre megható, friss és végtelenül őszinte.
„Szerettünk volna őszinte, egyszerű, jókedvű élethelyzeteket megmutatni – olyan pillanatokat, amitől egy nyár emlékezetes, szép marad”
– meséli Zséda. –
„És azt is, hogy a Helia-D mennyire természetesen van jelen az életünkben évtizedek óta. A nagymamám, anyukám is Helia-D-t használt. Ez a természetes könnyedség és családias hangulat így, a szeretteimmel együtt tudott megszületni.”
A reklámfilm rendezője Csepeli Eszter, akivel Zséda korábban már a Fantom című videóklipjén is együtt dolgozott. Ezúttal nem szerelem került középpontba, hanem a hétköznapok szerethető szépsége, egy olyan női világ, amelyben az önazonosság, a gondoskodás és a belülről fakadó szépség van fókuszban.
„Szerintem nagyon fontos, hogy a nők támogassák, emeljék egymást, hogy legyen egy olyan megtartó női közösség, amire mindig lehet számítani. Én nagyon büszke vagyok arra, hogy olyan barátnők, kollégák vesznek körül, akikkel megoszthatom az álmaimat – és ők is megosztják velem a sajátjaikat”
– mondja Zséda.
A videó nemcsak látványos, hanem fontos üzenetet is közvetít: az öngondoskodás fontos része a bőrápolás, aminek a fényvédelem az alapja. A Cell Concept fényvédő megvédi a bőrt a káros UVA- és UVB-sugárzástól és halványítja a már meglévő pigmentfoltokat, miközben kellemes, könnyed textúrájával a mindennapi arcápolási rutin része lehet.
„Mivel nagyon világos bőröm van, a fényvédelem számomra alapvetés, amióta csak az eszemet tudom” – árulja el az énekesnő. – „Nemcsak nyáron, nemcsak a strandon, hanem mindig használok fényvédőt. Korábban csak a leégéstől féltem, de ma már tudom, hogy a ráncok és a pigmentfoltok kialakulásáért is nagyrészt a fényvédelem nélküli napozás a felelős.”
A reklámfilm olyan, mintha bepillantást nyernénk Zséda valódi életébe. „Amikor a virágokat rendeztük anyukámmal, vagy a barátnőkkel macaron partiztunk, el is felejtettem, hogy forog a kamera” – nevet Zséda. – „Benne tudtam volna maradni órákra egy-egy jelenetben. Kivéve a medence melletti perceket – az áprilisi forgatás napján alig volt 15 fok, mikor fürdőruhában kellett mosolyognom. De fényvédő akkor is volt rajtam!”
A videó a Helia-D közösségi felületein és online csatornáin is elérhető, és már most rengeteg pozitív visszajelzést kapott. Nem véletlen – ebben a pár percben benne van egy egész nyár, és talán egy kicsit minden nő vágya is: önazonosnak, szabadnak lenni és kapcsolódni.
Kapcsolódó cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe…
Tovább olvasom >Rangos nemzetközi kutatási projektben vesz részt a Helia-D fejlesztőcsapata
Magyarország ikonikus kozmetikai márkája, a Helia-D meghívást kapott egy rangos,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Provident: magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből
A magyarok egyre nagyobb részének kihívás kijönni a jövedelméből, a…
Tovább olvasom >