A Heinekené lett a perui sörmárka, a Tres Cruces
A Heinekené lett a perui Tres Cruces sörmárka, amelyet a cég meg nem nevezett összegért vásárolt meg. A tranzakció a Tres Cruces helyi, Limában működő operatív csapatára is kiterjed. A söróriás értékesítési és disztribúciós célból stratégiai partnerségre lépett a perui AJE csoporttal is..
Az akvizícióval a Heineken most jelent meg először Peruban, amely a maga éves 14 millió hektoliteres értékesítésével Dél-Amerikában az egyik legnagyobb sörpiac, ahol a prémium szegmens a teljes piac 4%-át sem éri el, tehát teret kínál a fejlődésnek.
Kapcsolódó cikkeink
Különleges karácsonyi attrakció a Balaton-felvidéken: hordófa állt a Stari sörfőzdénél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így juthatunk ajándék sörökhöz Budapest legtrendibb helyein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Történelmi beruházás a Drehernél: új erjesztőtartályok kerülnek a kőbányai mélybe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: tudatos vásárlással a békés ünnepekért, fogyasztóvédelmi tanácsok a karácsonyi időszakra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
