A Heinekené lett a perui sörmárka, a Tres Cruces
A Heinekené lett a perui Tres Cruces sörmárka, amelyet a cég meg nem nevezett összegért vásárolt meg. A tranzakció a Tres Cruces helyi, Limában működő operatív csapatára is kiterjed. A söróriás értékesítési és disztribúciós célból stratégiai partnerségre lépett a perui AJE csoporttal is..
Az akvizícióval a Heineken most jelent meg először Peruban, amely a maga éves 14 millió hektoliteres értékesítésével Dél-Amerikában az egyik legnagyobb sörpiac, ahol a prémium szegmens a teljes piac 4%-át sem éri el, tehát teret kínál a fejlődésnek.
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (1. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Továbbra is a Heineken marad a Forma–1 globális partnere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

