A Heinekené lett a perui sörmárka, a Tres Cruces
A Heinekené lett a perui Tres Cruces sörmárka, amelyet a cég meg nem nevezett összegért vásárolt meg. A tranzakció a Tres Cruces helyi, Limában működő operatív csapatára is kiterjed. A söróriás értékesítési és disztribúciós célból stratégiai partnerségre lépett a perui AJE csoporttal is..
Az akvizícióval a Heineken most jelent meg először Peruban, amely a maga éves 14 millió hektoliteres értékesítésével Dél-Amerikában az egyik legnagyobb sörpiac, ahol a prémium szegmens a teljes piac 4%-át sem éri el, tehát teret kínál a fejlődésnek.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >