A Heineken nemet mond a recesszióra
Az idei első félévet 489 millió eurós nettó nyereséggel zárta a Heineken, 20 százalékkal meghaladva az előző év azonos időszakát.
Az árbevétel 11 százalékkal alakult az egy évvel korábbi felett, 7,14 milliárd eurót ért el. Az adat több mint 60 millió euróval haladja meg az előzetes elemzői várakozások 425 milliós átlagos értékét.
A Heineken várakozásai szerint a nettó profit az idei év egészében – az árfolyamváltozások, egyszeri költségek és amortizáció hatását figyelmen kívül hagyva – "magas egyszámjegyű" mértékben emelkedhet az egy évvel korábbihoz képest.
A vállalat 50 millió eurós költségcsökkentést hajtott végre az első hat hónapban. A cég részvényei 25 eurócentes időszaki osztalékot fizetnek, árfolyamuk idén 27 százalékot emelkedett – írja a Napi Gazdaság.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >